اولین پیام کیمی به گروژان به عنوان همتیمی در لوتوس


رومن گروژان در زمان رانندگی خود برای لوتوس در سال 2012 پیامی از هم تیمی جدیدش، کیمی رایکونن (https://f1iran.com/drivers/kimi-raikkonen/) دریافت کرد که در آن نوشته بود: “اجازه بده مزخرفی بین ما نباشد”. لوتوس در فصل 2012 فرمول یک با ترکیب قهرمان جهان 2007، رایکونن پس از دو سال غیبت و گروژان، به عنوان اولین فصل کاملش در فرمول یک حضور داشت. این یک...

رومن گروژان در زمان رانندگی خود برای لوتوس در سال 2012 پیامی از هم تیمی جدیدش، کیمی رایکونن دریافت کرد که در آن نوشته بود: “اجازه بده مزخرفی بین ما نباشد”.

لوتوس در فصل 2012 فرمول یک با ترکیب قهرمان جهان 2007، رایکونن پس از دو سال غیبت و گروژان، به عنوان اولین فصل کاملش در فرمول یک حضور داشت. این یک همکاری خوب برای تیم بود، هر دو 10 سکو کسب کردند و کیمی یک پیروزی در ابوظبی بدست آورد.

رومن گروژان گفت:

مکالمه او قطعاً برعکس دوران حرفه ای او بود: کوتاه! اما رک بود. ما می توانستیم همه چیز را با هم به اشتراک بگذاریم و بسیار خوب بود.

به یاد دارم وقتی به عنوان راننده لوتوس تأیید شدم، او برای من پیامی فرستاد و اواخر سال 2011 بود. و پیامک این بود: “خوش به حالت، اجازه بده مزخرفی بین ما نباشه، به زودی میبینمت.”

اون کیمی بود، صریح، بدون جملات طولانی، او فقط می خواست از مسابقات لذت ببرد – من این را تحسین می کنم.

بدیهی است در چند سال گذشته او ماشین خوبی نداشته، بنابراین فقط قادر است کاری را که می تواند انجام دهد، اما کیمی یکی از بزرگترین رانندگان 20 سال گذشته بوده.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!