مکس نسخه دو سال قبل با مشت لوئیس را می زد


مکس نسخه دو سال قبل با مشت لوئیس را می زد (https://f1iran.com/182616/%d9%85%da%a9%d8%b3-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%aa-%d9%84%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%db%8c-%d8%b2%d8%af/) اولین بار در فرمول یک ایران | F1 IRAN (https://f1iran.com). پدیدار شد.

فرمول یک ایرانتیمو گلاک معتقد است که مکس ورشتپن در سال 2021 جهش بزرگی چه در رانندگی و چه در خلق و خوی خود داشته است.

راننده سابق تویوتا این احساس را دارد که صدرنشین جدول امتیازی فصل تاکنون، سطح بالایی از پختگی را به نمایش گذاشته به خصوص زمان هایی که اوضاع آنچنان که باید برای او پیش نرفته است. او بخاطر رفتار همراه با آرامش مکس بعد از گرندپری ایتالیا و برخورد با لوئیس همیلتون تمجید کرد چراکه اگر این اتفاق چند سال قبل می افتاد عکس العملی خشونت آمیز تر به همراه داشت. گلاک همچنین از عملکرد هفت دوره قهرمان این رقابت ها بخاطر سخت جنگیدن و تلاش کردن تعریف کرد. او در این مورد گفت:

لوئیس هیچوقت در ظاهر نشان نمی دهد که تحت فشار است. می داند که چگونه آرام باشد اما وقتی که کلاه خود را به سر می گذارد دیگر با واقعیت روبرو می شود اما باز هم تلاش می کند که آرامش خود را حفظ کند.

مکس نیز تا اینجای فصل این کار را خوب انجام داده است. او پیشرفت زیادی کرده چه در زمینه رانندگی و چه خلق و خو. از هر جهت راننده پخته تر و کامل تری شده است. دو سال قبل اگر اتفاقی مشابه مونزا امسال می افتاد احتمالاً کلاه لوئیس را بر می داشت و با مشت او را می زد اما اکنون با آرامش از ماشین خارج می شود و بعد از خارج شدن از صحنه تصادف با خود می گوید دیدی چگونه از این تصادف به سلامت خارج شدی.

مکس نسخه دو سال قبل با مشت لوئیس را می زدمکس نسخه دو سال قبل با مشت لوئیس را می زد

تیمو گلاک؛ سکوی مسابقه ی سال 2009

این فصل بارها تغییر پیشتاز امتیازی را به خود دیده است و اکنون ورشتپن با شش امتیاز برتری به استقبال گرندپری آمریکا می رود. هردو مدعی در دو مسابقه اخیر جریمه تغییر انجین را دریافت کرده اند. گلاک به طور کلی این فصل را زیبا و هیجان انگیز خواند و بیان کرد کسی قهرمان است که اشتباه کمتری انجام دهد. او افزود:

بهتر از این نمی توان انتظار داشت. خیلی کنجکاو هستم تا بدانم کدامیک پیروز می شود. راننده و البته تیمی موفق است که کمتر اشتباه انجام دهد. اینکه بالاخره مرسدس از جانب ردبول تحت فشار اتفاق جالبی است. قبلاً می توانستند اشتباه کنند و اتفاقی رخ ندهد اما اکنون اینگونه نیست. خوشحالم که می توانم پنج مسابقه پایانی را در شبکه های تلویزیونی گزارش کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی