برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) به همت آستان کاظمین


برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) به همت آستان کاظمین

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین(ع) از برگزاری مسابقه هنر نقاشی با شعار «علی صراط احمد» به مناسب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجوادین، به مناسبت سالروز میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و به مناسبت هفته ربیع ولادت، دبیرخانه آستان مقدس کاظمین (ع) مسابقه هنر نقاشی را با شعار «علی صراط احمد) برگزار می شود.

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین اعلام کرد: موضوع تابلوهای نقاشی درباره میلاد نبی اکرم(ص) و میلاد امام صادق(ع) است. باید اندازه تابلو A4 یا A3 باشد. انتخاب رنگ های استفاده شده در نقاشی ها برای شرکت کنندگان آزاد است.

این دبیرخانه درباره شرایط این مسابقه اعلام کرد: این مسابقه در رده سنی 12 تا 20 سال برای دختران و پسران برگزار می شود. شرکت کنندگان در این مسابقه باید تابلوهای خود را به شعبه رسانه در صحن شریف کاظمی تحویل دهند. تابلو نقاشی باید به همراه نام و نام خانوادگی، سن، استان و شماره تلفن باشد.

یک کمیته تخصصی همه تابلوها را برای انتخاب دو تابلو برتر بررسی می کند تا برگزیدگان این مسابقه را اعلام کنند. اهدای جوایز برگزیدگان این مسابقه در جشن بزرگی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در دوم آبان 1400 مطابق با 24 اکتبر 2021 میلادی انجام می شود.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجتماع عظیم "سلام فرمانده" این بار با همخوانی هلالی و پویانفر