صمیمی: خاطره تلخ جام جهانی باعث شد تا در خروج‌هایم بیشتر دقت کنم


صمیمی: خاطره تلخ جام جهانی باعث شد تا در خروج‌هایم بیشتر دقت کنم

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت: در آن صحنه حساس بازی با فرش‌آرا حواسم بود تا خاطره تلخ جام جهانی را تکرار نکنم و در خروجم دقت به خرج دادم.

علیرضا صمیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برد تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد، اظهار کرد: سه امتیاز شیرین را در مشهد کسب کردیم. بازیکنان کمی داریم، اما با همت و غیرت آن‌ها توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم. از موقعیت‌هایی که داشتیم نهایت بهره را بردیم و مقابل تیم خوب و باشخصیت فرش‌آرا پیروز شدیم.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم قوی‌تر خواهیم شد. چیزی جز پیروزی و قهرمانی از مس سونگون انتظار نمی‌رود.

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص حواشی این بازی توضیح داد: توپ را با کتفم زدم و اصلا خطای هند نبود. مربی و بازیکنان نیمکت تیم حریف نباید با بازیکنان ما صحبت می‌کردند، شاید سبک بازی مرتضایی این‌گونه است. این موارد در بازی پیش می‌آید و اگر بی‌ادبی از جانب من رخ داده از تیم فرش‌آرا عذرخواهی می‌کنم.

صمیمی در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی اوضاع خوبی دارد. اتفاقی که برای من در بازی با آمریکا رخ داد ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید. این اخراج، خاطره تلخ جام جهانی برای من بود و مطمئنم اولین و آخرین کارت قرمزی بود که با لباس تیم ملی گرفتم.

وی اضافه کرد: در آذرماه تورنمنت ایتالیا را در پیش داریم. لیست تیم ملی برای اردوی آمادگی اعلام شده که همه جوان هستند و باتجربه‌ها در این لیست حضور ندارند. با اینکه لیست اعلام شده هنوز قطعی نشده و با احترام به نظر سرمربی، آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اپلیکیشن «دارو فرست» رونمایی شد