درخواست ردبول برای بررسی سیستم تعلیق مرسدس


گزارش شده است که ردبول از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خواسته که سیستم تعلیق عقب مرسدس را بررسی کند، که کریستین هورنر نیز در امریکا درباره آن صحبت کرد. مدیر تیم فرمول یک (https://f1iran.com/) ردبول به یک «دستگاهی برای مسیر مستقیم» اشاره کرد که عقب خودرو را پایین می‌آورد و حداکثر سرعت W12 را افزایش می‌دهد و معتقد بود که به مرسدس در گرندپری ترکیه که...

گزارش شده است که ردبول از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خواسته که سیستم تعلیق عقب مرسدس را بررسی کند، که کریستین هورنر نیز در امریکا درباره آن صحبت کرد.

مدیر تیم فرمول یک ردبول به یک «دستگاهی برای مسیر مستقیم» اشاره کرد که عقب خودرو را پایین می‌آورد و حداکثر سرعت W12 را افزایش می‌دهد و معتقد بود که به مرسدس در گرندپری ترکیه که والتری بوتاس برنده شد، کمک زیادی کرده است.

در حال حاضر خبرگزاری اتو موتور و اسپورت گزارش می‌دهد که ردبول فیا را وادار کرد تا سیستم تعلیق عقب مرسدس را از نظر قانونی بودن بررسی کند اما تحقیقات فعلا بی‌نتیجه بوده است.

فراری سال ها از این سازوکار استفاده میکند

با این حال این موضوع به جای اینکه یک نوآوری باشد، این گزارش می‌گوید که هفت تیم دیگر نیز همین کار را انجام می‌دهند، برخی ظاهراً حتی افراطی‌تر از مرسدس عمل کرده اند و فراری اعتراف کرده که این سیستم سال‌هاست که یک «ابزار عادی ستاپ و تنظیم» خودروی آن‌ها بوده است.

همچنین مرسدس «سال‌هاست که این سیستم را در اختیار دارد» و اکسل عقب از شروع فصل 2020 بدون تغییر باقی مانده است.

این خبرگزاری به نقل از هورنر می‌گوید که تأثیر این دستگاه در آستین آمریکا در مقایسه با پیست‌های قبلی مثل سوچی و استانبول که به ترتیب لوئیس همیلتون و بوتاس برنده بودند، کاهش یافته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم