لوئیس همیلتون محبوبترین راننده فرمول یک نیست


استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک (https://f1iran.com/) از تعجب خود می‌گوید به این دلیل که لوئیس همیلتون (https://f1iran.com/drivers/lewis-hamilton/) در نظرسنجی اخیر جهانی هواداران در صدر قرار نداشته است، اما جذابیت رانندگان جوانی مانند لندو نوریس را درک می‌کند. یک نظرسنجی جهانی بین 167000 طرفدار از 187 کشور مختلف برگزار شد که مکس ورشتپن به‌ عنوان...

استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک از تعجب خود می‌گوید به این دلیل که لوئیس همیلتون در نظرسنجی اخیر جهانی هواداران در صدر قرار نداشته است، اما جذابیت رانندگان جوانی مانند لندو نوریس را درک می‌کند.

یک نظرسنجی جهانی بین 167000 طرفدار از 187 کشور مختلف برگزار شد که مکس ورشتپن به‌ عنوان محبوب‌ترین راننده فرمول یک معرفی شد و 14.4 درصد از طرفداران او را انتخاب کردند، و نوریس، راننده مک‌لارن توانست در مجموع بالاتر از همیلتون دوم شود.

آیا مدیر فرمول یک از اول نشدن همیلتون تعجب کرده است؟ دومنیکالی پاسخ داد:

خب باید بگویم، به نوعی بله. اما از سوی دیگر، اگر به جمعیت شناسی افرادی که بیشتر درگیر این نوع [رای‌ها] هستند فکر کنید، فکر می‌کنم متوجه می‌شوید که چرا لندو از این نظر مخاطب بسیار خوبی دارد.

این بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که او رویکردی تازه ای با آنها دارد، به گونه ای که بیشتر به افرادی که آن را دنبال می کنند نزدیک است. این دیدگاه شخصی من است.

نمی‌خواهم بزرگ‌تر از آن چیزی که هست بگویم، اما مطمئناً این نشانه‌ای است، همانطور که همیشه می‌گفتم مشکلی با رانندگان برای آینده نداریم.

ما یک گروه باورنکردنی از رانندگان جوان، بسیار با استعداد و بسیار خوب داریم که برای فرمول یک ارزش دارد.

دنیل ریکاردو، هم تیمی نوریس در مک‌لارن، چهارمین نفر در این نظرسنجی پس از فتل بود، در حالی که چارلز لکلرک، جورج راسل و پیر گسلی جوان‌ نیز در بین 10 رده برتر قرار داشتند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!