برگزاری فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران


حمید رحیمی دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های...
حمید رحیمی دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی در گفتگو با برنامه والعصر گفت : فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران، پنجشنبه، ششم آبان‌ماه در فرهنگسرای قرآن همراه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ «حمید رحیمی» دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی گفت : فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران، پنجشنبه، ششم آبان‌ماه در فرهنگسرای قرآن همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

طی این جشنواره برترین قاری مجلسی و مردمی سال ۱۴۰۰(ویژه افراد بالای ۱۸ سال استان تهران) با آرای مردمی و نظر داوران انتخاب می‌شوند و نفرات نخست به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

فینال این مرحله نیز با حضور جمعی از نخبگان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن در فرهنگسرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین برگزار می‌شود. حضور برای عموم آزاد است.

بخش استانی جشنواره تلاوت مجلسی تاکنون در استان‌های اصفهان، زنجان، لرستان، بوشهر، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، گیلان، کردستان، مازندران و... برگزار شده است و طی روزهای آتی در دیگر استان‌ها برپا می‌شود و اواخر آبان‌ماه شاهد برپایی مرحله کشوری آن خواهیم بود.

با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود که متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است ، برنامه عصرگاهی «والعصر» با هدف ایجاد فضای شاداب و صمیمانه با رویکرد بیان اخبار و اطلاعات قرآنی کشور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷ به روی آنتن می‌رود.

این مجله عصرگاهی با رویکرد اطلاع‌رسانی به موضوعاتی از قبیل چگونگی بهره‌مندی از قرآن در همه امور زندگی و داشتن زندگی قرآنی، اطلاع‌رسانی به‌روز، پویا و فعال از فعالیت‌ها، جلسات و رویدادهای قرآنی در سراسر کشور می پردازد.

گزارش، مسابقه، عصر مجازی(پخش تلاوت و نظرات فعالان قرآنی درباره موضوعات روز که در فضای مجازی منتشر شده)، آشنایی با فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و گفت‌وگو با مسئولان از جمله بخش‌های این برنامه است.

گفتنی است، جنگ عصرگاهی «والعصر» به تهیه‌کنندگی فاطمه رحمانی و محبوبه کلانتر و با اجرای حمید عبیری و مهدی صفری از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.

از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

📻 fm ۱۰۰ mhz

آدرس صفحات رادیو قرآن در فضای مجازی:

🌐 www.radioquran.ir

instagram.com/radioquran_ir 🆔

http://sapp.ir/radioquran 🆔

https://www.aparat.com/radioquran.ir 🆔

راه های ارتباطی ما:

📩 ۳۰۰۰۰۱۰۰

۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲_۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷

پایان پیام/35
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید