اثر هنرمندان سقزی در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شد


اثر هنرمندان سقزی در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شد

سنندج - ایرنا - عصر امروز نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان برجسته سقزی با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان عصر یکشنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: برای اولین بار گالری مانا پردیس سینمایی سقز برای حمایت و دلگرمی از هنرمندان برجسته این شهر نمایشگاه گروهی نقاشی را برپا کرد.

امین مرادی هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از هنرمندان سقزی برشمرد و افزود: گالری مانا مکانی مناسب و استاندارد همراه با نورپردازی مدرن و محیطی با نشاط برای به نمایش گذاشتن آثار هنری است و در راستای حمایت از هنرمندان بصورت رایگان این فضا را در اختیار آنها قرار داده می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۱ اثر نقاشی از ۱۴ هنرمند برجسته سقزی به نمایش گذاشته شده است، افزود: موضوع این تابلوهای هنری آزاد است و از هر سبکی در این نمایشگاه بکار گرفته شده است.

مرادی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه ۶ اثر حجم از مسعود رحیمی هنرمند سقزی به نمایش گذاشته شده است که این نمایشگاه گروهی را متنوع و زیباتر کرده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: گالری مانا در پردیس سینمایی مهر سقز واقع شده است و می تواند پاتوقی مناسب برای هنرمندان سقزی باشد.

ایرج آقایی، کبری پندار، یحیی حیدری، خالد سیاحی، خلیل رحیم پور، حامد وثوقی، مسعود رحیمی، نیلوفر طاهریان، صادق عرفانی، دلنیا عظیمی، بیان فرجی، بهروز قدمی، شلیر قدیمی و مسعود کریمی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه شرکت کردند.

نمایشگاه گروهی نقاشی از عصر امروز تا ۲۰ آبان ماه هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است، علاقمندان می توانند برای بازدید از هنرنمایی این هنرمندان به گالری مانا در پردیس سینمایی مهر سقز مراجعه کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها