50 جهادگر بسیجی در راه خدمت رسانی به محرومان جان باخته اند


50 جهادگر بسیجی در راه خدمت رسانی به محرومان جان باخته اند

ایلام - ایرنا - رییس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: 50 جهادگر بسیجی در سال های اخیر و در راستای خدمات رسانی به مردم جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایرنا، ضرغام پرنیان روز شنبه در همایش مجمع جهادی استان ایلام اظهار داشت: ۲ تن از این خادمان عضو اردوهای جهادی از فرزندان استان ایلام هستند که در راه خدمت به محرومان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: جهادگران از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به جامعه بویژه اقشار محروم و دورافتاده دریغ نمی کنند و هم اکنون نیز ۴۲ هزار عضو اردوهای جهادی کشور برای تحقق منویات رهبری آماده خدمات رسانی به محرومان هستند.

رییس مجمع عالی جهادگران کشور ادامه داد: گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، ‌اجتماعی، عمرانی و سایر حوزه ها فعالیت دارند و هم اکنون نیز این گروه ها در اقصی نقاط کشور آماده همکاری با دولت جهت رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده هستند.

پرنیان اضافه کرد: طی سال‌های گذشته طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس کلید خورده و در کمیسیون نیز امنیت ملی نیز رای آورده است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می شود که این طرح را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم این استان در هشت سال جنگ تحمیلی همانند دژی مستحکم در برابر حمله دشمنان بودند و در جنگ آسیب های زیادی را متحمل شدند، تاکید کرد: اکنون نیز با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا کماکان زخم‌های جنگ در این استان رخ‌نمایی می‌کند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: باتوجه به اهمیت موضوع فعالیت اردوهای جهادی و تاثیر اقدامات این گروه ها در کاهش محرومیت زدایی ها، طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس را به طور جدی پیگیری می کنم.

سارا فلاحی ادامه داد: سال های گذشته تاکنون حضور خودجوش و بی منت اردوهای جهادی در مناطق محروم باعث رونق و آبادانی بسیاری از مناطق شده است.

وی افزود: خدمات این گروه ها بر هیچکسی پوشیده نیست و دولت می تواند در پیشبرد اهداف خدماتی و محرومیت زدایی خود از این گروه ها بهره گیری و از ظرفیت گسترده و تخصص گروه های جهادی بکارگیری کند.

به گزارش ایرنا، در این همایش از گروه های جهادی برتر استان ایلام تجلیل شد.

استان ایلام دارای یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی