استاندار یزد: رفع مشکل مردم روستاها در اولویت کار دولت قرار دارد


استاندار یزد: رفع مشکل مردم روستاها در اولویت کار دولت قرار دارد

یزد- ایرنا- استاندار یزد با تاکید بر اهمیت تامین زیرساخت ها در توسعه و شکوفایی اقتصادی مناطق مختلف گفت: رفع مشکل مردم روستاها ،محروم و دور افتاده جزو اولویت های دولت مردمی سیزدهم است که با همکاری شهروندان و مسئولان تمامی تلاش صرف آن می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی جمعه‌شب در دومین سفر سرزده خود به مهریز در جمع مردم دهستان تنگچنار این شهرستان حاضر شد و با بررسی مسایل و مطالبه مردم افزود: مدیران با همکاری شهروندان برای رفع و تامین نیازهای مناطق مختلف استان تلاش می کنند.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل همیشگی مردم به خصوص در مناطق دور دست استان در پیشرفت برنامه های دولت سیزدهم ادامه داد: خدمت به جامعه و رسیدگی به مطالبه آنها جزو برنامه‌های مهم و اصلی است که به جد پیگیری می‌شود.

استاندار یزد در ادامه روند ساخت‌وساز و تکمیل بلوار تنگچنار را مورد بررسی قرار داد و بر پیگیری جدی آن که جزو نیازهای منطقه و مطالبه مردمی است بر آن تاکید کرد که باید بیش از گذشته اقدام لازم در این مورد صورت گیرد.

فاطمی همچنین از چند مسجد بین‌راهی دهستان بازدید کرد و پیگیری بهسازی محوطه و مسیر دستیابی به این فضاهای فرهنگی را با همت و همیاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، فرمانداری و بخشداری مرکزی مهریز خواستار شد.

استاندار یزد پیگیری روشنایی این مسیر از میدان آزادی تا مقابل پمپ بنزین تنگچنار را جزو برنامه‌های مهم شهرستان مهریز برشمرد که باید با همراهی مسئولان استان اقدام لازم در این مورد به عمل آید.

دهستان تنگچنار با سه هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب شهر مهریز به سمت ابرکوه و شیراز قرار دارد .

شهرستان مهریز ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در مناطق روستایی دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند.

فاطمی که چهارم مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی به عنوان پانزدهمین استاندار یزد از هیات دولت رای اعتماد گرفت ، هشتم آبان ماه پس از آگاهی از تصادف سه دستگاه خودرو که ۹ زخمی در تنگچنار برجا گذاشت شبانه از محل حادثه بازدید کرد.

وی با حضور در بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز بر رسیدگی بیشتر به وضعیت مصدومان تاکید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی در جریان نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت و از تلاش پزشکان و کارکنان پرستاری در ارایه خدمات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان مهریز در موقعیت خاص جغرافیایی قرار دارد و بیماران استان های همجوار را نیز پذیرش می‌کند بر پیگیری طرح توسعه و تجهیز کامل آن تاکید کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمادگی 180 گروه جهادی واکنش سریع برای مقابله با سیل احتمالی یزد