سرمربی: والیبال شهرداری گنبد آماده فرار از انتهای جدول رده‌‎بندی است


سرمربی: والیبال شهرداری گنبد آماده فرار از انتهای جدول رده‌‎بندی است

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم پس از انجام تمرینات سخت و فشرده در روزهای گذشته برای کسب دومین پیروزی در لیگ برتر و فرار از انتهای جدول رده‌‎بندی آماده است.

عظیم جزیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم شهرداری گنبدکاووس با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تلاش می‌کند با کسب پیروزی های متوالی به تیمی منسجم و قابل اعتنا در لیگ برتر تبدیل شود.

جزیده اضافه کرد: شرایط روحی و روانی بازیکنان شهرداری خوب است و وحدت و انسجام خوبی بین آنها ایجاد شده و آنها مصمم هستند از شخصیت و آوازه والیبال گنبدکاووس دفاع کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازی‌های مس رفسنجان حریف فردای تیم به خوبی آنالیز شده و براساس نقاط قوت و ضعف این تیم، برنامه‌های تاکتیکی طراحی و اجرا خواهد شد.

وی گفت: درصورتی که مشکل یا مساله خاصی در بازی فردا رخ ندهد، به پیروزی مقابل مس رفسنجان خوشبین هستم.

جزیده همچنین با اشاره به برگزاری ۲ بازی در یک هفته افزود: این شیوه برگزاری مسابقات برای همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر سخت است و آنها را دچار آسیب خواهد کرد.

وی بابیان اینکه در سفرهای خارج از خانه، وقوع برخی مشکلات احتمالی مانند تاخیر در پرواز برنامه ریزی را سخت می کند خواستار برگزاری یک بازی در هفته برای تیم های لیگ برتری شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پیشنهاد کرد: برای برگزاری یک بازی در هفته سازمان لیگ می تواند مرحله پلی آف را حذف کرده و یا اینکه ادامه لیگ را به سال آینده موکول کند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته چهارم لیگ برتر از چهار بازی قبل یک پیروزی و سه شکست کسب کرده و با چهار امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی امسال قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پارک ملی گلستان با شکوفه درختان به استقبال بهار رفت