هفت شکارچی در منطقه پته‌خور نمین دستگیر شدند


هفت شکارچی در منطقه پته‌خور نمین دستگیر شدند

اردبیل- ایرنا- رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین گفت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان در جریان گشت و کنترل شبانه در منطقه پته‌خور هفت شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، اکبر قنبری روز یکشنبه در این زمینه تشریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نمین در جریان گشت شبانه در راستای جلوگیری از شکار و صید در منطقه شکار ممنوع پته‌خور از متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، سه قبضه سلاح شکاری با مجوز نگهداری در منزل، سه قبضه سلاح مجاز و ۳۰ عدد فشنگ شکاری کشف کردند.

وی با هشدار به متخلفان مبنی بر برخورد قانونی با هرگونه اقدام به صید و شکار، افزود: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین تاکید کرد: گشت‌های هوشمندانه محیط‌بانان در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست و شکار ممنوع استان اردبیل به منظور جلوگیری از هرگونه شکار و صید به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ممنوع شدن شکار و صید در استان اردبیل، از حامیان محیط‌ زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

استان اردبیل با وسعت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، سه منطقه حفاظت شده و پنج منطقه شکار ممنوع با مجموع مساحت بیش از ۲۴۵ هزار هکتار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!