قرآن باید در متن زندگی روزمره مردم وارد شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و...
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی باید با همکاری هم به گونه‌ای عمل کنند که قرآن در متن زندگی روزمره مردم وارد شود.

حجت الاسلام حمید رفیعی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی که پیش از ظهر امروز ۱۹ آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: نباید هم‌افزایی را در لایه‌های اجرایی محدود کنیم، بلکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات نهادهای استان برای فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند شویم.

وی هم‌افزایی در محتوای قرآنی را سبب رویدادهای مبارک در حوزه معارف دینی دانست و یادآور شد: قرآن دنیایی از معارف است؛ اینکه امروزه کدام مسئله در جامعه، مسئله اولویت‌دار قرآنی است باید با هم‌افزایی احصاء شود.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه ما باید در مضامین قرآنی که دردهای جامعه را ساماندهی می‌کند به هم‌افزایی برسیم، تأکید کرد: قرآن باید در متن زندگی روزمره مردم وارد شود که این موضوع با هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی امکان‌پذیر می‌شود.

گفتنی است این تفاهم نامه به‌منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها، امکانات و استفاده از توانمندی دو دستگاه در زمینه‌های قرآنی، پژوهشی، فرهنگی ـ تبلیغی، هنری و رسانه‌ای، بین اداره کل تبلیغات اسلامی و دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به امضا رسید.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید