بسکتبال شهرداری گرگان تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد


بسکتبال شهرداری گرگان تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد

گرگان- ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در برابر تیم پالایش نفت آبادان به شِشُمین پیروزی خود در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دست یافت و صدرنشین گروه الف این رقابت‌ها در پایان دور رفت مرحله مقدماتی شد.

به گزارش ایرنا در این مسابقه که عصر امروز در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران (لیگ برتر بسکتبال به علت شرایط کرونا تا اطلاع ثانوی به صورت رفت و برگشت اما متمرکز در حال برگزاری است) به قضاوت رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه روزبه کلاهدوز و نیما جعفری به عنوان داور اول و دوم و با نظارت محمدابراهیم متیت برگزار شد، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در یک بازی فشرده و حساس با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ حریف آبادانی خود را شکست داد.

شهرداری‌ گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید اما در کوارتر دوم ۲ تیم‌ به نتیجه تساوی ۱۷ بر ۱۷ رضایت دادند تا نیمه اول با برتری ۳۲ بر ۳۱ گرگانی‌ها به پایان برسد.

در کوارتر سوم بازی خوب آبادانی‌ها باعث شد تا این تیم در برابر گرگان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود و در کوارتر چهارم و پایانی این تیم گرگان بود که با نتیجه ۲۲ بر ۱۴ به پیروزی دست یافت تا این نیمه در مجموع ۲ کوارتر سوم و چهارم با حساب ۴۴ بر ۳۹ به سود گرگان رقم بخورد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای آغاز مسابقه پری پتی، رسول مظفری، محمد جمشیدی، امیر صدیقی و میثم میرزایی به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان شاگردان علی توفیق سرمربی این فصل پالایش نفت آبادان برای شروع مسابقه تیمش را با ترکیب اولیه سعید محمدی، رضا رنجبر، احسان دلیرذهان، عدنان شاهوردی و علی دورقی روانه میدان کرد.

پس از گذشت ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه از آغاز کوارتر دوم‌ این بازی احسان دلیرذهان به علت اعتراض به رای رضا جوادی (سرداور) فول فنی دریافت کرد که در حین خارج شدن از زمین مسابقه به اعتراضات خود ادامه داد که باعث شد، نیما جعفری (داور دوم) باز هم به وی فول فنی دهد که دریافت ۲ فول فنی متوالی پشت هم، باعث اخراج دلیرذهان از روی نیکمت و حضور در داخل رختکن تا انتهای مسابقه شد.

سعید محمدی دیگر بازیکن تیم پالایش نفت آبادان هم در اواسط وقت سوم به علت پنج خطا شدن (پایان یافتن محدودیت خطای فردی) از زمین مسابقه اخراج شد و دیگر نتوانست به بازی برگردد و ادامه مسابقه را از روی نیکمت به نظاره نشست.

میثم میرزایی بازیکن تیم گرگان هم در اواخر کوارتر چهارم به علت پنج خطا شدن مانند محمدی از مستطیل بازی اخراج و بازی را از نیمکت نظاره نمود.

پری پتی بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این مسابقه با کسب ۳۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شناخته شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه الف از هفت مسابقه انجام داده، ۶ برد، یک باخت با مجموع ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان دارنده عنوان قهرماتی فصل قبل است.

برنامه دور برگشت این رقابت‌ها هنوز اعلام نشده است.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم از ۲۴ مهر ماه به صورت رفت و برگشت اما متمرکز در ۲ گروه هشت تیمی آغاز شده است.

با آغاز دوربرگشت این رقابت‌ها تیم شهرداری گرگان باید به مصاف نظم‌آوران سیرجان برود.

گرگانی‌های در دور رفت در برابر تیم‌های نظم‌آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران، ذوب‌آهن اصفهان، خانه بسکتبال خورستان، کاله آمل و پالایش نفت آبادان به ترتیب در هفته‌های اول، دوم، سوم، پنجم، ششم و هفتم به پیروزی دست یافت اما در هفته چهارم در برابر صنعت مس کرمان مغلوب شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار