برگزاری کارگاه مساله شناسی پژوهشی؛‌ تکنیک ها و فنون پژوهش


برگزاری کارگاه مساله شناسی پژوهشی؛‌ تکنیک ها و فنون پژوهش

کارگاه علمی و عملی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با عنوان مساله شناسی پژوهشی؛‌ تکنیک ها و فنون پژوهش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان، کارگاه علمی و عملی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با عنوان مساله شناسی پژوهشی؛‌ تکنیک ها و فنون پژوهش به همت مرکز پزوهشی مطالعات دینی برگزار می شود.

بنابراین گزارش مدرس این کارگاه علمی و عملی دکتر یحیی جهانگیری ، استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه و مولف کتب و مقالات علمی پزوهشی به زبان های عربی،‌انگلیسی و فارسی است.

کارگاه علمی و عملی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با عنوان مساله شناسی پزوهشی؛‌ تکنیک ها و فنون پژوهش آبان و آذر ۱۴۰۰ برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره تا سه شنبه ۱۸ آبان فرصت دارند.

لازم به ذکر است شرکت در این دوره برای طلاب سطح سه و چهار حوزه علمیه و مدارک هم سطح دانشگاهی مجاز است. به شرکت کنندگان پس از پایان هر دوره گواهی شرکت در کارگاه اعطاء خواهد شد و از مقالات برتر جهت چاپ در نشریات معتبر حمایت می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به تهران اتوبان شهید صدر، بلوار قیطریه، خیابان شهید افشین محمودیان،‌ کوی علمیه خواهران،‌حوزه علمیه حضرت قائم،‌واحد خواهران مراجعه و یا با شماره از طریق واتساپ ۰۹۱۹۷۳۴۸۷۶۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج