ماهور باقری با «کشورگشایی» می آید


ماهور باقری، خواننده خوش صدایی ست که به زودی نام او را بیش از این خواهید شنید. این موزیسین که سالها فعالیت موسیقی خود را در حوزه تدریس انجام داده به تازگی آثاری را جهت ورود به مارکت موسیقی تهیه کرده است. نوشته ماهور باقری با «کشورگشایی» می آید (https://musiceiranian.ir/432985-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%82%d8%b1%db%8c.html)...

ماهور باقری با «کشورگشایی» می آیدماهور باقری، خواننده خوش صدایی ست که به زودی نام او را بیش از این خواهید شنید. این موزیسین که سالها فعالیت موسیقی خود را در حوزه تدریس انجام داده به تازگی آثاری را جهت ورود به مارکت موسیقی تهیه کرده است.

اولین اثر ماهور با نام “کشورگشایی” با شعری از ترانه مکرم و موسیقی مهدی اژدانی تهیه و تولید شده است. پخش سراسری موزیک کشورگشایی به زودی توسط ناشر آن، ایران مجوز انجام می شود.

همچنین انتشار در اسپاتیفای، اپل میوزیک و دیگر سرویس ها جهانی این قطعه با همراهی لیماک رکوردز ایتالیا انجام شده و هم اکنون در پلتفرم های جهانی قابل شنیدن است.

موزیک ویدیو این قطعه نیز به کارگردانی حسین روبیک ساخته شده و پس از پخش سراسری موزیک، در صفحه اینستاگرام و چنل یوتیوب این هنرمند می توان مشاهده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق