قیمت آجر نما برای خرید عمده آجر نما از کارخانه


آجر نما امیران با آدرس اینترنتی...
آجر نما امیران با آدرس اینترنتی www.amirannama.com به عنوان بزرگترین تولید کننده آجر نمای نسوز و آجر دکوراتیو در سطح کشور می باشد که توسط معماران و ساختمان ساز ها به عنوان بزرگترین کارخانه فروش عمده آجر نما در...

آجر نما امیران با آدرس اینترنتی www.amirannama.com به عنوان بزرگترین تولید کننده آجر نمای نسوز و آجر دکوراتیو در سطح کشور می باشد که توسط معماران و ساختمان ساز ها به عنوان بزرگترین کارخانه فروش عمده آجر نما در سطح کشور شناخته شده است. قیمت آجر نما به صورت عمده از کارخانه تولید کننده آجرنما بسیار به صرفه تر از خرید آجر نما از فروشگاه می باشد.

شرکت آجرنما امیران این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که آجر نمای خریداری شده از بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برخوردار است. اگر به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه آجر نما هستید و به دنبال یک شرکت تولید کننده آجر با بهترین قیمت هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت آجر نما برای خرید عمده آجر نما از کارخانه

قیمت انواع آجر نما در ابعاد مختلف

آجر نما در انواع مختلفی تولید می شود و قیمت آن بسته به نوع مواد اولیه، مدت زمان پخت و خدمات پس از فروش متغیر می باشد. در ادامه به معرفی انواع آجر نما و بررسی قیمت هر نوع از آجرهای نما می پردازیم.

قیمت آجر نسوز

آجر نسوز شامل بیش از 50 مدل طرح و رنگ می باشد که در نمای ساختمان ها از آن استفاده می شود. برخی از این آجرهای نسوز عبارتند از آجر نسوز شاموتی، آجر نسوز سمیرم، انواع آجر پلاک نما و آجر کف که در رنگ ها و کیفیت های متفاوت تولید می شوند.

در آذر ماه سال 1400 قیمت آجر نسوز سمیرم از متر مربعی حدود 112800 تومان شروع می شود (این آجر نسوز با تضمین کیفیت با بالاترین کیفیت در کارخانه آجر نسوز امیران تولید می گردد.) و آجر نسوز مشکی که جزء گرانترین آجرهای نسوز محسوب می شود تا متر مربعی حدود 350000 تومان به فروش می رسد.

قیمت آجر نسوز متغییر می باشد و با توجه به قیمت خرید خاک نسوز از معادن کشور و هزینه های جاری کارخانه تعیین می گردد. شرکت آجر نما با توجه به فروش عمده انواع آجر نسوز نما، قیمت آجر نما را در کف ترین قیمتی قرار داده است و شعار ما قیمت پایین، کیفیت برتر با رضایت بیشتر مشتری می باشد.

قیمت آجر نسوز شاموتی در آبان ماه سال 1400 از حدود متر مربعی 175000 تومان شروع می شود و بر اساس کیفیت رنگی و رنگ انتخاب شده از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد. آجرهای شاموتی معروف به آجرهای نسوز زرد رنگ می باشند و با دانه های مشکی رنگ روی آن میتوان آن را تشخیص داد.

قیمت آجر نما برای خرید عمده آجر نما از کارخانه

قیمت آجر آنتیک و دکوراتیو امیران

آجرهای دکوراتیو از پوکه های معدنی و یا سنگ های معدنی تولید شده اند، این سنگ ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز به روز کارخانه امیران شکسته می شوند و تبدیل به خاک می شوند. استفاده از سنگ در تولید آجر دکوراتیو باعث جلوگیری از شوره زدن و استحکام بالای آجر در حد سنگ نما می شود.

قیمت آجر نما آنتیک امیران با بترین کیفیت برای صادرات به کشور های مختلف در بیش از 20 رنگ مختلف از متر مربعی حدود 130000 تومان شروع می شود و به بالا ادامه دارد.

قیمت آجر نما طرح چوب

نوع دیگری از آجرهای نما وجود دارند که به تازگی توسط شرکت آجرنما امیران به صورت انحصاری تولید شده است و به فروش می رسد و به آجر نما طرح چوب معرف می باشد. این آجر نما با طرح ها و الگوهای متفاوت و مختلف در 11 رنگ مختلف تولید می شود. قیمت آجر طرح چوب در آذر ماه سال 1400 از متری 260000 تومان شروع می شود.

قیمت آجر تایل

بهترین آجر تایل برای نمای ساختمان در 7 رنگ اصلی طوسی، قهوه ای، مشکی، سفید، قهوه ای کم رنگ، گلبهی و کرمی رنگ در شرکت آجر نما امیران تولید می شود. آجر تایل امیران در ابعاد 100*12 سانتیمتر تولید می شود که نمایی مدرن به ساختمان شما می دهد.

قیمت آجر نما تایل از متر مربعی حدود 26000 تومان آغاز می شود و بسته به متراژ سفارشات عمده آجر نما قیمت آن متغیر می باشد.

قیمت آجر نما رسی

مناسب ترین قیمت آجر نما و در کل مناسب ترین قیمت در میان تمام نماهای ساختمان چه آجری و چه غیر آجری مربوط به آجرهای رسی می باشد. آجر نما رسی در 2 رنگ زرد و قرمز(گلبهی) تولید می شوند و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

قیمت آجر رسی بخاطر پایه رسی و طبیعی آن بسیار پایین تر از آجر نسوز می باشد; همچنین با توجه به تولید این آجر در کارخانه آجر امیران علاوه بر اینکه قیمت آن نسبت به بازار پایین تر می باشد، کیفیت آن نیز تضمینی و دارای ضمانت نامه معتبر می باشد. برای دریافت بهترین و مناسب ترین قیمت روز این محصول و خرید آجر نمای رسی با شماره تماس شرکت امیران نما که در پایین سایت درج شده است ارتباط برقرار کنید.

قیمت نصب آجر نما

هزینه نصب و اجرای آجر نما به موارد مختلفی همچون طرح و طرز چیدن آجر نما، ارتفاع ساختمان و متراژ کلی نمای ساختمان بستگی دارد. دستمزد نصب آجر نما توسط نصاب های مختلف متغییر می باشد و از متری صد هزار تومان به بالا کار نصب آجر نما انجام می شود.

هر استادکار اجرت نصب آجر نما شرایط اختصاصی و قیمت های مخصوصی دارند که جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران فروش شرکت آجر نما امیران در تماس باشید.

قیمت پودر بندکشی آجر نما و مصالح نصب آجر

ملات نصب یا چسب مخصوص نصب آجر نما به همراه پودر بندکشی آجر نما هم جزء هزینه های جاری در نصب آجر نما می باشند. پودر بندکشی آجر نما به صورت کیلویی به فروش می رسد و در رنگ های مختلف می توانید آن را از مجموعه آجر نما امیران تهیه کنید.

قیمت نانو آجر نما

همچنین پس از نصب آجر نما میتوانید با استفاده از محلول نانو آجر نما از زدن هر گونه شوره و ایجاد کثیفی بر روی نمای آجری ساختمان جلوگیری نمائید. نانو رزین آجر نما باعث آبگریز شدن آجر نما و دادن یک جلا و تر و تازگی ویژه ای به آجر می شود و قیمتی به صرفه دارد. هر لیتر نانو رزین آجر نما برای 7 متر مربع از نمای ساختمان استفاده می شود و قیمت نانو رزین آجر نما برابر با لیتری 100 هزار تومان می باشد.

قیمت آجر نما برای خرید عمده آجر نما از کارخانه

ثبت سفارش در شرکت آجر نما امیران به چه صورتی است؟

شرکت آجر نما امیران سفارشات عمده آجر نما را به دو صورت به فروش می رساند که به شرح زیل می باشد:

1-فروش آجر نما به صورت حضوری: دفتر فروش مرکزی آجر نما امیران به نشانی تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، محدوده بلوار سیمون بولیوار می باشد که برای دریافت آدرس دقیق تر باید به وب سایت آجر نما امیران مراجعه نمائید.

2-فروش آجر نما به صورت تلفنی و آنلاین: شما میتوانید با مراجعه به وب سایت امیران نما و مشاهده محصولات ما اقدام به ثبت سفارش نمائید. کارشناسان ما در وقت اداری جوابگوی شما هستند و شماره تماس مشاوره قبل از خرید آجر امیران نما 02149015 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آجر و آجر نما و استعلام قیمت آجر نما با بخش فروش شرکت آجر نما امیران تماس حاصل فرمائید.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته