66 برنامه هفته بسیج در خرم‌آباد اجرایی می‌شود


خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: 45 برنامه محلات محور...
خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: 45 برنامه محلات محور و 21 برنامه‌ مردمی هفته بسیج در سطح شهرستان خرم‌آباد اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا سرهنگ "ماشاالله بازگیر" روز شنبه بمناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افتتاح ۱۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، همایش بزرگ اقتدار و اجرای گشت های محله محور از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج در خرم آباد می باشد.

وی گفت: محرومیت زدایی در اولویت‌ برنامه های سپاه قرار دارد که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های دولت، خیرین، بسیج و مردم استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دشمن با قدرت، جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده و در فضای مجازی فعالیت می‌کند اما بسیجیان با پشتوانه مردمی همواره در میدان هستند تا توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنند.

سرهنگ بازگیر ادامه داد: برخورداری هنر تبدیل تهدید به فرصت، حفظ کرامت انسانی بدون منت، نوگرایی، جوانسازی همچنین آماده سازی در تمامی میدان ها برای برطرف کردن مشکلات از خصوصیات بارز تفکر بسیجی است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر در گروه های جهادی برای کمک رسانی به مردم و اقدامات در راه خدا در لرستان فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: بزرگترین ظرفیت نیروی انسانی برای هر کشور بسیج آن کشور می باشد که در دنیا بسیج مردمی ایران الگو سازی شده است.

سرهنگ بازگیر ادامه داد: تحقق بسیج دهها میلیون نفری، پیش برندگی بسیج، گسترش تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع از انقلاب اسلامی، تعالی سازمانی و تقویت بعد نهادی و مردمی بسیج از اهداف سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس بسیاری از شهیدان از قشر بسیجی بودند، بسیج همواره همه جانبه نگر است و علاوه بر وظایف محوله الگوپذیری مناسبی برای جهان می‌باشد.

حجت‌الاسلام "جواد صیادی" افزود: بسیج در تمامی برهه ها و بحران ها حضور دارد این نیرو در درون و برون بسیار تاثیرگذار می‌باشد، شجره طیبه می‌باشد.

وی افزود: تفکر بسیجی حامی ولایت است به گمراهی کشانده نمی‌شود اگر در بین اقشار مختلف و دولتمردان این تفکر در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید