پلیس لامرد برابر قانون عمل کرده است


رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: برخورد مامور گشت پلیس راه لامرد با...
رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: برخورد مامور گشت پلیس راه لامرد با راننده خودرو متخلف برابر قانون بوده و هیچگونه قصوری از جانب وی انجام نشده است.

سرهنگ حمدالله هوشمندی شنبه 29 آبان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد مأمور پلیس راه لامرد با یک راننده، بیان کرد: حوالی ظهر روز گذشته(۲۸ آبان)، تیم گشت پلیس راه شهرستان لامرد در محور "علامرودشت - محمله" به راننده یک دستگاه کامیون به دلیل ناخوانا بودن پلاک خودرو و نبستن کمربند ایمنی دستور ایست و توقف می‌دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه افسر گشت پلیس راه به منظور اعمال قانون راننده متخلف از وی درخواست ارائه مدارک می کند که راننده هیچگونه همکاری نکرده و از ارائه مدارک خودداری می‌کند.

رئیس پلیس راه جنوب فارس ادامه داد: پس از اعمال قانون، راننده متخلف تحت تاثیر شرایط ایجاد شده و به دلیل نداشتن کنترل بر رفتار و عصبانیت خود اقدام به تهیه فیلم علیه مامور انتظامی و مجری قانون کرده و در فضای مجازی انتشار می‌دهد.

هوشمندی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و از طریق مبادی مربوطه پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد، از شهروندان خواست به شایعات و کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا شکایت از نحوه عملکرد ماموران پلیس، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ و یا مراجعه به ادارات بازرسی فرماندهی انتظامی یگان‌ها پیگیری و دنبال کنند.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید