اعلام جزییات انتخابات سهام عدالت استانی


اعلام جزییات انتخابات سهام عدالت استانی

ین انتخابات در دولت دوازدهم با نواقصی همراه بوده و به یک‌باره ثبت نام فعالان بازار انجام شده است. همچنین در برخی استان‌ها، اعضای هیات مدیره شکل گرفته است و برخی استان‌ها هنوز اعضای هیات مدیره ندارند.

اعلام جزییات انتخابات سهام عدالت استانی

به گزارش راهبرد معاصر روابط عمومی سازمان بورس در خصوص جزئیات و رفع ابهامات انتخابات سهام عدالت استانی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرنگار صدای بورس در ابتدا این موضوع را از روابط عمومی وزارت اقتصاد جویا شد اما این نهاد صراحت اعلام کرد: سازمان بورس باید درباره موضوع انتخابات سهام عدالت استانی پاسخگو باشد.
میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اما تاکید کرده است: قوه قضاییه دستور توقف این انتخابات را صادر کرده و روابط عمومی قوه‌قضائیه باید دراین باره پاسخگو باشد.
این اظهارات در حالی است که مدیر امور رسانه‌های قوه قضائیه تاکید کرده است؛ موضوع انتخابات سهام عدالت استانی ارتباطی به این نهاد ندارد.
محمدهادی سلیمی زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس اما در گفت‌وگو با صدای بورس با اشاره به جزئیات و رفع ابهامات انتخابات سهام عدالت استانی گفته است: این انتخابات در دولت دوازدهم با نواقصی همراه بوده و به یک‌باره ثبت نام فعالان بازار انجام شده است. همچنین در برخی استان‌ها، اعضای هیات مدیره شکل گرفته است و برخی استان‌ها هنوز اعضای هیات مدیره ندارند.

وی با اشاره به‌اینکه این اقدام بزرگ در دولت گذشته به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی محول شد اما به‌درستی انجام نشد، گفت: در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است تا به یک ساختار و کارکرد بهینه منتج شود.
سلیمی زاده با بیان‌اینکه با یکسری آراء نامشخص و کم، نمی‌توان این انتخابات را برگزار کرد، گفت: این اتفاق به ناکارآمدی منتج می‌شود و در نهایت سهامداران متضرر خواهند شد .
مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار درعین حال تصریح کرد: بررسی‌ها و پیگیری‌ها درباره ابهامات انتخابات، مدل ورود و فروش سهام عدالت در بازار و نفس خرید و فروش در دست انجام است و در صورت رفع این مشکلات در هفته‌های آینده خبرهای خوشی دراین باره منتشر خواهد شد./صدای بورس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!