طرح جهش تولید مسکن باید مطالبه کارگران را برای تامین مسکن پاسخ دهد


طرح  جهش تولید مسکن  باید مطالبه کارگران را برای تامین مسکن پاسخ دهد

زاهدان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: طرح جهش تولید مسکن با ارائه شرایط آسان باید به مطالبه کارگران برای تامین مسکن پاسخ دهد چرا که بسیاری از کارگران توانایی تهیه مسکن را ندارند.

به گزارش ایرنا حسن سپاهی شامگاه شنبه در نشسته با کارگران اظهارداشت: متاسفانه با شرایط تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی مشکلات جدی برای قشر تولیدکننده و کارگران ما به وجود آمده و این مشکلات با شیوع کرونا به اوج خود رسیده است.
وی افزود: مدیران و متولیان امر باید در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا بر زندگی کارگران توجه کنند و کمک به واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.
رییس شورای اسلامی شهر زاهدان تصریح کرد: الحمدالله جامعه کارگری ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضور جدی و پررنگی داشته و با همت خود نگذاشتند چرخ‌های تولید از کار بیفتد.
وی ادامه داد: مدیران استانی باید گام بلندی در عرصه تولید و اشتغال پایدار بردارند چراکه ۵۰ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد.
سپاهی بیان کرد: رفع تبعیض و فاصله طبقاتی، توجه به قراردادهای قانون کار و توجه به معیشت کارگران سه خواسته مهم جامعه کارگری است که مسولان باید در عمل به آن اهتمام جدی ورزند.
وی ادامه داد: شورای اسلامی زاهدان آمادگی تعامل و همکاری با شما کارگران را دارد و این شورا در رسیدگی به مطالبات به حق شما هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رییس شورای اسلامی شهر زاهدان با تاکید بر اینکه همه ارکان نظام مدافع حقوق شما کارگران هستند افزود: پیرامون مطالبات پاکبانان که منشا خدمت و رحمت در نهادهای خدمات رسان شهری هستند باید به سرعت به مطالبات آنان پاسخ داد.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان کارگران در صحن علنی شورای شهر زاهدان حضور پیدا کنند و خواسته‌های شما را به اعضای شورای برساند و ما پیگیر این خواسته ها هستیم.

سپاهی اظهارداشت: اعضای شورای شهر زاهدان حق‌جلسه خود را دریافت نمی‌کنند تا زمانی که پیرامون حقوق معوقه کارگران اقدام شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


برای تابستان امسال با گوشواره‌های نامتقارن وارد میدان شوید!