بسیج 500 هزار بسته کمک معیشتی در گلستان توزیع کرد


گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت که از ابتدای شیوع ویروس...
گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه 98 تاکنون بسیج در این استان 500 هزار بسته کمک معیشتی را در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرد.

سردار علی ملک شاهکوهی روز دوشنبه در رزمایش سراسری نهضت مومنانه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان، افزود: این طرح حمایتی بسیج همچنان ادامه خواهد داشت به طوری که امروز در قالب مرحله نوزدهم، ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در میان خانوارهای نیازمند در سطح استان توزیع می شود.

وی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گلستان با مشارکت اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۷۵ زندانی جرایم غیرعمد در این استان با کمک خیرین آزاد شدند.

بسیج 500 هزار بسته کمک معیشتی در گلستان توزیع کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر این که بسیج یک نهاد انقلابی مردمی است، گفت: گفتمان بسیجی خدمت رسانی از طریق مردم برای مردم است و جلوه های ایثار و حماسه در کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس فرهنگ بسیجی پیگیری و اجرا می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این مراسم به اهمیت و حضور پررنگ بسیح طی چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: وقف اسلام و مردم بودن مهم ترین ویژگی بسیجیان است.

حیدر آسیابی افزود: در دوران همه گیری ویروس کرونا ، بسیج با دستور رهبر معظم انقلاب در رزمایش مومنانه خوش درخشید و رساندن کمک های معیشتی در دوران فاصله اجتماعی و زمانی که برخی از هموطنان بر اثر این ویرس آسیب دیدند، راهگشا و سبب افزایش همدلی و کمک به آسیب دیدگان اجتماعی شد.

وی همچنین از مشارکت بسیج حقوقدانان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گلستان قدردانی کرد.

در این رزمایش رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دادستان کل کشور به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند .