50 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج سرمایه گذاری می‌شود


50 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج سرمایه گذاری می‌شود

قزوین – ایرنا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها 50 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج سرمایه گذاری می‌شود.

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار جهت اجرای پروژه های جدید عمرانی و زیربنایی در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود تا برای جذب سرمایه گذاران و توسعه صنعتی این شهرستان گام برداشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مشوق های جدیدی جهت جذب سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی آوج از قبیل معافیت های مالیاتی، تخصیص زمین با تعرفه پایین تر و حمایت های توسعه ای صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: به منظور تسهیل زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در این شهرستان، احداث منبع ذخیره آب جهت تامین آب مصرفی واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم.

خانپور گفت: شهرستان آوج ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف گردشگری و کشاورزی دارد و در صورت حمایت های لازم می تواند به محلی برای استقرار واحدها و صنایع تولیدی و صنعتی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ما به این شهرستان که از محرومیت های زیادی رنج می برد نگاه توسعه ای داریم و امیدواریم بتوانیم زمینه جذب و استقرار صنایع را در آن فراهم کنیم.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟