تجلیل استاندار خوزستان از نقش بسیجیان در صحنه ها و مقاطع مختلف


تجلیل استاندار خوزستان از نقش بسیجیان در صحنه ها و مقاطع مختلف

استاندار خوزستان از نقش و خدمات بسیجیان در صحنه ها و مقاطع مختلف قدردانی کرد.

صادق خلیلیان امروز (چهارشنبه) در گردهمایی ۲۶ هزار نفری بسیجیان در اهواز گفت: با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکیه نظام بر پایه رای و حضور مردم بوده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اساسی انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری، انتخاب ریاست جمهوری، تعیین نمایندگان مردم و در صحنه های مختلف تکیه بر رای و حضور مردم است.

خلیلیان ادامه داد: هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات حل شد. در دفاع مقدس هم با حضور نیروهای مردمی و بسیج و حضور مردم توانستیم به موفقیت برسیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید بسیاری بر سپردن امور به مردم در بخش های مختلف دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبری معظم انقلاب حضور بسیجیان در دهه های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است.

خلیلیان یادآور شد: همچنین در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی بسیجیان عزیز حضور فعالی دارند و حضورشان گره گشا است.

استاندار خوزستان بیان کرد: اطمینان خاطر را به ملت عزیز ایران می دهم که دولت مردمی و انقلابی برای برون رفت کشور از شرایط فعلی و کاهش مشکلات مردم در زمینه های مختلف نهایت کوشش خود را خواهد داشت.

خلیلیان اظهار داشت: مشکلاتی است که این استان با آن دست به گریبان است در این راستا طبیعتاً انتظار حضور موثر همه نیروهای سیاسی و مردمی را داریم که از جمله آن بسیج سازندگی است.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: انشالله همه باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی بتوانیم یک استان سربلند و توسعه یافته در سطح و تراز انقلاب اسلامی و مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا بدون همکاری مردم موثر نیست