هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان بهمن ماه امسال برگزار می‌شود


هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان بهمن ماه امسال برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مسوول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زنجان از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه این استان در اوایل بهمن امسال خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 20 دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

لیلا بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نتایج داوری انتخاب آثار برای حضور در بخش مسابقه جشنواره تا ۳۰ دی ماه انجام می شود، افزود: نمایش آثار پذیرفته شده هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان ۵ تا ۷ بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره نیز هفتم بهمن ماه در همین مکان برگزار می شود.
مسوول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زنجان توسعه و گسترش تولید فیلم های کوتاه فاخر در استان، ترغیب فیلمسازان و هنرمندان نخبه زنجانی به ادامه فعالیت های خود در استان، ارج نهادن به خلاقیت ها و استعدادهای هنرمندان جوان استان را از اهداف برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان برشمرد و اظهار داشت: محورها و موضوعات هشتمین دوره این جشنواره شامل اشاعه و ترویج ارزش‌ها (مفاهیم والای دینی و ملی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)، تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها، کرونا و بهداشت، خانواده و فضای مجازی، خانواده و فرهنگ و آداب رسوم ایرانی و اسلامی و نیز موضوع آزاد است.

بیگلی با بیان اینکه در این جشنواره، فیلم ها در قالب مستند، داستانی و پویانمایی پذیرفته می شود، ادامه داد: تاریخ تولید آثار باید پس از فروردین ۱۳۹۷ باشد، همچنین فیلم هایی که برای دوره های گذشته این جشنواره ارسال شده اند، امکان حضور در این دوره از جشنواره را ندارند.
وی یادآور شد: از نظر تعداد آثار ارسالی به جشنواره، محدودیتی وجود ندارد.

مسوول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زنجان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره ۰۲۴۳۳۴۷۰۹۳۰ با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند و یا از طریق پیج اینستاگرام انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان به آدرس iycs_zanjan@ اطلاعات تکمیلی را به دست آورند.

وی به برنامه های بخش جنبی هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان نیز اشاره کرد و گفت: اکران فیلم های حاضر در جشنواره و فیلمسازان پیشگام و پیشکسوت استان زنجان و گزیده برترین فیلم های کوتاه ایران و جهان، برگزاری ورک‌شاپ‌های تخصصی فیلمسازی و نمایشگاه پوستر فیلم های پذیرفته شده در بخش مسابقه، از جمله برنامه های بخش جنبی جشنواره خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زنجان دومین روز بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت