بیش از 20 تن برنج ایرانی احتکار شده در زنجان کشف و ضبط شد


بیش از 20 تن برنج ایرانی احتکار شده در زنجان کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان موفق به کشف و ضبط 20 تن و 660 کیلوگرم برنج ایرانی شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج در داخل یک انباری در شهر زنجان احتکار شده بود که ماموران از محل این تخلف آگاه شده و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با هماهنگی مقام قضایی، این انباری را مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف این مقدار برنج ایرانی شدند که در این رابطه نیز یک فرد متخلف دستگیر شد.

خانی پور با بیان اینکه کارشناسان مربوط ارزش این مقدار برنج کشف و ضبط شده را قریب ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: این ماموریت پلیسی روز گذشته انجام شد و متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

سیگارهای خارجی قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، ماموران پلیس اقتصادی این استان در پی اطلاع از وجود سیگارهای خارجی قاچاق در یک مغازه، موضوع را بلافاصله مورد تحقیق و بررسی قرار دادند تا از صحت و سقم آن آگاه شوند.

خانی پور، افزود: ماموران پس از محرز شدن موضوع، با هماهنگی مرجع قضایی وارد مغازه شده و موفق به کشف و ضبط ۱۰۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد.

وی، اظهار داشت: کارشناسان ذیربط ارزش ریالی این تعداد سیگار خارجی قاچاق را ۴۱۰ میلیون ریال اعلام کردند که متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به قله پیک اُمیکرون در بخش سرپایی رسیده‌ایم