10 نفر از استادان دانشگاه آزاد مشهد، دانشمند تراز جهانی هستند


10 نفر از استادان دانشگاه آزاد مشهد، دانشمند تراز جهانی هستند

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت:10 نفر از استادان این دانشگاه دانشمند تراز جهانی هستند و این دانشگاه به لحاظ ظرفیت علمی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار خوبی دارد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: تعداد استادان این دانشگاه حدود ۶۰۰ نفر است که سطح سواد و اعتبار علمی این استادان در کل کشور زبانزد است.

وی ادامه داد:حدود ۳۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می کنند که این تعداد حدود ۲ برابر بزرگ ترین دانشگاه شرق کشور است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به لحاظ اعتبار علمی و شهرت دانشگاهی یک دانشگاه جامع و الف در سطح کشور است و این دانشگاه یکی از سه دانشگاهی است که در سال‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت.

مرادی با ابراز خرسندی از حضور دانشجویان در دانشگاه، بر آموزش و ارتقای مهارت ها در دوره دانشجویی تاکید کرد و افزود: دانشجویان از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده و تلاش کنند مهارت های خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به دوره بسیار کوتاه دانشجویی به دانشجویان توصیه کرد از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده و تلاش کنند مهارت های خود را به خصوص در تسلط بر رایانه و زبان انگلیسی افزایش دهند.

10 نفر از استادان دانشگاه آزاد مشهد، دانشمند تراز جهانی هستند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

900 هزار جهادگر در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعال هستند