ایستگاه مترو توحید تهران در مرحله بهره برداری قرار گرفت


تهران- ایرنا- ایستگاه مترو توحید تهران به عنوان هفدهمین ایستگاه خط هفت...
تهران- ایرنا- ایستگاه مترو توحید تهران به عنوان هفدهمین ایستگاه خط هفت این ناوگان تا پایان آذر ماه سال جاری بهره برداری می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ایستگاه توحید در تقاطع خطوط چهار و هفت مترو تهران قرار داشته و به زودی مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

عمق این ایستگاه از سطح زمین ۴۶ متر بوده و به دلیل واقع شدن در مرز چهار منطقه ۲، ۶، ۱۰ و ۱۲ یکی از ایستگاه‌های مهم و پرمسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب می شود.

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران از ایستگاه توحید بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفت.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط هفت متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از ۲ ایستگاه دیگر به نام های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

به گزارش ایرنا، خط هفت مترو تهران بطول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید