چارلز لکلرک: پرز فضایی برایم باقی نگذاشت


چارلز لکلرک: پرز فضایی برایم باقی نگذاشت (https://f1iran.com/183169/%d9%84%da%a9%d9%84%d8%b1%da%a9-%d9%be%d8%b1%d8%b2-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%82%db%8c-%d9%86%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b4%d8%aa/) اولین بار در فرمول یک ایران | F1 IRAN (https://f1iran.com). پدیدار شد.

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک راننده تیم فراری بعد از مسابقه بیان کرد که خیلی خوش شانس بوده که بعد از برخورد با سرجیو پرز آسیب جدی به ماشین او وارد نشده است.

مسابقه یکشنبه جده دو پرچم قرمز داشت که دومی بخاطر برخورد پرز و لکلرک داده شد. بعد از شروع مجدد پرز و لکلرک در خروجی پیچ ۲ با یکدیگر رقابت داشتند که راننده مکزیکی مقداری جلوتر بود و در حال حرکت به سمت پیچ ۳ بودند. لکلرک به چرخ عقب سمت چپ پرز گیر کرد و راننده ردبول به دیوار برخورد کرد. جورج راسل و نیکیتا مزپین نیز درگیر این هرج و مرج شدند و از مسابقه خارج شدند.

پرز بلافاصله بعد از برخورد گفت:

در پیچ فضای کافی برای چند ماشین وجود نداشت. چارلز به تایر عقب من برخورد کرد و بعد از برخورد به دیوار مسابقه با بد شانسی برایم به پایان رسید.

لکلرک در نظری کاملا متفاوت خود را خوش شانس دانست که تعداد کمی رتبه از دست داده و گفت:

من در سمت چپ آن پیچ بودم و فضای کافی نداشتم و فکر کنم او نیز مرا ندید. خیلی خوش شانس بودم که آسیب چندانی ندیدم.

چارلز در نهایت به رتبه هفتم و هم تیمی اش هشتم شدند. فراری نتوانست در این مسابقه فاصله را زیاد تر کند و مقداری مکلارن نزدیک شد اما با اختلاف ۳۸.۵ امتیاز به استقبال ابوظبی خواهند رفت.

وقتی از لکلرک درباره رده کسب شده اش سوال شد او آنرا مایه شرمساری دانست و افزود:

در قسمت ابتدایی مسابقه فکر می کردم سیفتی کار مجازی برای ما خوب است و چون با مدیوم شروع کرده بودیم با استفاده از آن به لاستیک هارد برویم و تا آخر ادامه دهیم. اما سه دور بعد پرچم قرمز کار ما را خراب کرد و سه رتبه از دست دادیم.

در شروع مجدد ها مشکل داشتم و نمی توانستم عملکرد خوبی با لاستیک هارد داشته باشم. در هر شروع مجدد رتبه از دست می دادم و بعد تلاش می کردم آنرا بازپس بگیرم که کافی نبود. از این رتبه خوشحال نیستم اما سرعت خوبی داشتیم.

چارلز لکلرک: پرز فضایی برایم باقی نگذاشتچارلز لکلرک: پرز فضایی برایم باقی نگذاشت

چارلز لکلرک

راننده موناکویی از ۴ دور سیفتی کار مجازی در پیست ۲۷ پیچی لذت نبرد و در این مورد گفت:

نمی دانم چند دور شد ولی خدای من خیلی وحشتناک بود. همش باید چپ و راست می شدیم و سرگیجه به من دست داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تمرین اول فرمول1 مکزیک 2023