امام‌جمعه یزد: تلاش مدافعان سلامت، هرگز فراموش نمی‌شود


امام‌جمعه یزد: تلاش مدافعان سلامت، هرگز فراموش نمی‌شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد شامگاه پنجشنبه در پیامی به مناسبت روز پرستار آورده: اگر تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ مدافعان سلامت نبود خسارات وارده بر جان مردم به مراتب بیش از این بود و تلاش این قشر فراموش ناشدنی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در این پیام با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) افزود: به مناسبت این روز شریف که روز پرستار نامیده شده لازم است از جان و دل از زحمات پرستاران ارجمند و کادر درمان تشکر نمایم و امروز بیش از هر زمان قدردان زحمات پرستاران بوده و به تلاش‌های مجدانه شما احترام می‌گذاریم.

با درگیر شدن جامعه به ویروس کرونا و مبتلا شدن بسیاری از مردم به وضوح می‌بینیم که اگر تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های مدافعان سلامت نبود خسارات وارده بر جان مردم به مراتب بیش از این بود.

شما عزیزان در خط مقدم مبارزه با این بیماری جان خود را به خطر انداخته و خستگی‌های طاقت فرسا را به جان خریدید تا مردم نیازمند را پرستاری و درمان نمائید و مرحمی باشید بر دل زخم‌دار خانواده‌ها.

اینجانب با ادای احترام به شهدای عرصه سلامت از درگاه خداوند متعال برای تمام پرستاران و کادر درمان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال ‌و روز گذر فرهنگ و هنر ابرکوه در آستانه سفر وزیر