دوئل مربیان قدیمی فوتبال ایران در مشهد؛/ گزارش زنده؛ شهر خودرو 0 - گل‌گهر 0


دوئل مربیان قدیمی فوتبال ایران در مشهد؛/ گزارش زنده؛ شهر خودرو 0 - گل‌گهر 0

از دقایقی قبل شاگردان اکبر میثاقیان و امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد رودرروی یکدیگر به میدان رفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، در مهم‌ترین مسابقه گل‌گهر که تا پیش از شروع رقابت‌های هفته جدید صدرنشین بود در مشهد میهمان شهر خودرو قعرنشین است؛ شاگردان میثاقیان در خانه به دنبال شگفتی‌سازی و کسب اولین پیروزی فصل هستند و در آن‌سو شاگردان قلعه‌نویی در سودای بازگشت به صدر جدول با کسب 3 امتیاز دیدار مقابل شهر خودرو قرار دارند.

شهر خودرو هنوز در این فصل مسابقه‌ای را با پیروزی پشت سر نگذاشته و تنها 2 امتیاز دارد و برخلاف این تیم، گل‌گهر سیرجان هنوز شکستی در این فاصله در کارنامه‌اش نداشته و آن‌ها بعد از پیروزی روحیه‌بخش و 4 گله مقابل سپاهان به مشهد سفر کرده‌اند تا بتوانند روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کنند.

هفته نهم لیگ برتر؛ جمعه: 1400/09/19 ساعت 15
استادیوم: ثامن الائمه مشهد / بدون تماشاگر
داور: عبدالنبی پورخلف / کمک‌ها: حسن ظهیری و رحیم حاجی پور؛ داور چهارم: پیمان فرخی مهر / ناظر داوری: مسعود مرادی

شهر خودرو:

میلاد فراهانی محمدحسین حیدری محمداحسان حسینی مسعود زائر کاظمینی حسام پورهاشم میلاد کمندانی امیرحسین کریمی صادق صادقی علی طاهران مهرداد بایرامی ابوالفضل عکاشه

سرمربی: اکبر میثاقیان

گل‌گهر سیرجان:

محمدحسین اکبرمنادی آرمین سهرابیان مسیح زاهدی سید احمد موسوی شایان مصلح علیرضا علیزاده نوید عاشوری امین پورعلی مهدی تیکدری سعید صادقی رضا شکاری

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

لحظات حساس:

دقیقه 4: فرار عالی ابوالفضل عکاشه از پشت مدافعان گل‌گهر او را در موقعیت تک به تک با اکبرمنادی قرار داد و ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت؛ بعد از ضربه کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد که بسیار صحنه مشکوکی بود.

دقیقه 15: روی ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ، آرمین سهرابیان فرصت خوبی برای گلزنی درون محوطه جریمه شهر خوردو پیدا کرد اما ضربه سر او از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

در حاشیه:

* اکبر میثاقیان و امیر قلعه‌نویی دو سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران پیش از شروع مسابقه، برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
* شهر خودرو با 2 نسبت به مسابقه بازی نساجی امروز به میدان آمده و میثاقیان امیدوار است که تغییرات انجام شده منجر به ثبت اولین پیروزی تیمش در لیگ بیست و یکم شود.
* بعد از پیروزی 4 گله مقابل سپاهان، امیر قلعه‌نویی تصمیم به 2 تغییر در ترکیب تیمش گرفته و با نیمکت‌نشین کردن فروزان و خانزاده تیمش را امروز مقابل شهر خودرو به میدان فرستاده است.
* داوود سیدعباسی و یونس گرائیلی، دو مربی جدید شهر خودرو در ورزشگاه ثامن الائمه حضور دارند.
* اریک بایناما مهاجم گابنی گل‌گهر که در هفته‌های گذشته خبرساز شده بود، امروز به مانند دیدار با سپاهان از روی نیمکت کارش را آغاز می‌کند.
* میثاقیان و قلعه‌نویی در حالی امروز مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که آخرین‌بار، 4 سال و 4 ماه قبل در هفته نخست لیگ هفدهم در کسوت سرمربی سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفته بودند که آن بازی 2-2 مساوی به پایان رسیده بود.
* مهدی شریفی و محسن ربیع‌خواه دو غایب بزرگ فهرست شهر خودرو برای بازی امروز هستند؛ ربیع‌خواه دچار مصدومیت بوده اما علت عدم حضور شریفی مشخص نیست.
* اکبر میثاقیان به دلیل شباهت رنگ گرمکن ورزشی‌اش با کیت گل‌گهری‌ها، با کاور نارنجی‌رنگ به تن کرده و در کنار زمین حضور پیدا کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد!‏