بوتاس: احساس میکنم که من قهرمانی را از دست دادم


والتری بوتاس (https://f1iran.com/drivers/valtteri-bottas/) که نتوانست به لوئیس همیلتون (https://f1iran.com/drivers/lewis-hamilton/) در فینال فرمول یک (https://f1iran.com/) 2021 در ابوظبی کمک کند، می گوید که از دست دادن قهرمانی به مکس ورشتپن، او را آزار می دهد. ماشین ایمنی انتهای مسابقه ابوظبی، هرج و مرج و هیجان زیادی را به مسابقه آورد. این...

والتری بوتاس که نتوانست به لوئیس همیلتون در فینال فرمول یک 2021 در ابوظبی کمک کند، می گوید که از دست دادن قهرمانی به مکس ورشتپن، او را آزار می دهد.

ماشین ایمنی انتهای مسابقه ابوظبی، هرج و مرج و هیجان زیادی را به مسابقه آورد. این درحالیست که همیلتون با آرامش به سمت هشتمین قهرمانی حرکت می کرد. ردبول و مکس استراتژی تعویض لاستیک به سافت را انتخاب کردند ولی مرسدس و لوئیس تصمیم گرفتند در پیست بمانند.

با شروع مجدد مسابقه، مکس با استفاده از لاستیک نو و سریع تر توانست از لوئیس عبور کند و برای نخستین بار قهرمان شود.

والتری بوتاس پس از مسابقه اذعان کرد:

من هنوز کسی را ندیده ام اما میتوانم آن را احساس کنم، قطعا ما می خواستیم هر دو عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

گرفتن دوباره قهرمانی سازندگان کار بسیار بزرگی است، اما در عین حال ناراحت کننده است که لوئیس نتوانست قهرمان رانندگان شود چون انگار که من قهرمانی را از دست دادم.

من واقعاً برای او ناراحتم چون احساس می کنم او لیاقتش را داشت، او شروع و مسابقه عالی داشت، و بعد همه چیز به این شکل تغییر کرد. اما ورزش همین است، گاهی اوقات خلاف و گاهی به نفع شماست، اما امروز روز ما نبود.

بوتاس که در فصل 2022 راننده آلفارومئو است در ادامه افزود:

زمان چیز جدیدی فرا رسیده، من واقعاً افتخار می کنم و برای آنچه با هم به دست آوردیم سپاسگزارم.

از رفتن متاسفم، اما مطمئناً به آینده نگاه خواهم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید



چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟