تماس بین مایکل مسی و سران تیم ها متوقف خواهد شد


فصل 2021 فرمول یک (https://f1iran.com/) برای همیشه به عنوان یکی از بهترین فصل های تاریخ این ورزش در یادها باقی خواهد ماند. با این حال، یکی از جنبه های مهم، هرچند بحث برانگیز آن، تعامل بین تیم ها و اتاقق کنترل مسابقه بود. به گفته راس براون، چیزی که از فصل آینده متوقف خواهد شد. مدیر ورزشی فرمول یک گفت: ما این تماس را در سال آینده متوقف خواهیم کرد....

فصل 2021 فرمول یک برای همیشه به عنوان یکی از بهترین فصل های تاریخ این ورزش در یادها باقی خواهد ماند.

با این حال، یکی از جنبه های مهم، هرچند بحث برانگیز آن، تعامل بین تیم ها و اتاقق کنترل مسابقه بود. به گفته راس براون، چیزی که از فصل آینده متوقف خواهد شد.

مدیر ورزشی فرمول یک گفت:

ما این تماس را در سال آینده متوقف خواهیم کرد. تصمیم در دور آخر یک نکته برجسته است که نمی توان از آن عبور کرد. متاسفانه اعتراض [تیم ها]، کمی درخشش این فینال را می گیرد.

قابل قبول نیست که سران تیم در طول مسابقه مایکل را تحت چنین فشاری قرار دهند. توتو ولف نمی‌تواند بخواهد که خودروی ایمنی به پیست نیاید و کریستین هورنر هم نمی‌تواند چنین درخواستی داشته باشد. این به صلاحدید مدیر مسابقه است.

برای اولین بار شنیدن این سمت از فرمول یک برای طرفداران جالب بود و به طرفداران بینشی در مورد اهمیت نقش مایکل مسی یا کنترل مسابقه داد و اینکه چگونه نتایج تا این حد به یک مدیر مسابقه وابسته است. اما حالا برای فصل 2022 فرمول یک شاهد رویکرد جدیدی در این مورد خواهیم بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟