گرمساری‌ها رقابت در لیگ یک فوتسال را برابر نماینده زنجان آغاز می‌کنند


گرمساری‌ها رقابت در لیگ یک فوتسال را برابر نماینده زنجان آغاز می‌کنند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: تیم سبحان فلز گرمسار در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور در هفته دوم 14 دیماه آینده به مصاف تیم اسپیناس زنجان می‌رود.

علیرضا نیکدل عصر دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا ابراز داشت: طبق قرعه‌کشی ،تیم سبحان فلز گرمسار در هفته اول لیگ فوتسال دسته یک کشور استراحت دارد و رقابت خود را از هفته دوم در زمین حریف در استان زنجان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه سرمربیگری تیم سبحان فلز گرمسار در این دوره از مسابقات لیگ برتر بر عهده مرتضی جلد کار است، ادامه داد: جلدکار از مربیان باتجربه‌ای است که افتخارات زیادی در فوتسال داشته است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار یزدان درخشانی است و امید است با توجه به دیدگاه حرفه‌ای او، نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال به صدر جدول صعود کند و به لیگ برتر راه یابد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار تصریح کرد: گرمسار از لحاظ ورزشی به خصوصی در زمینه فوتبال و فوتسال دارای بازیکنان خوبی است و حمایت از ورزشکاران می‌تواند ورزش استان سمنان را متحول کند.

نیکدل خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی لازم است شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان حامی مالی در رشته های مختلف ورزشی استان مشارکت داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: این شهرستان با نزدیک به یکهزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های فوتبال و فوتسال نیازمند حامی مالی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون وزیر صمت از سه واحد صنعتی و یک طرح برق‌رسانی دامغان بازدید کرد