ورشتپن باعث شد که سطحم را در فرمول یک بالا ببرم


سرجیو پرز (https://f1iran.com/drivers/sergio-perez/) می گوید که هم تیمی اش در ردبول و قهرمان فرمول1 (https://f1iran.com/) 2021، مکس ورشتپن، او را تشویق کرده تا سطح خود را در سال جاری بالا ببرد. پرز که از خانه قدیمی خود در ریسینگ پوینت جابجا شد، در بیشتر فصل 2021 تلاش کرد تا با RB16B به سرعت کاملی برسد. در فینال ابوظبی، پرز توانست با نگه داشتن...

سرجیو پرز می گوید که هم تیمی اش در ردبول و قهرمان فرمول1 2021، مکس ورشتپن، او را تشویق کرده تا سطح خود را در سال جاری بالا ببرد.

پرز که از خانه قدیمی خود در ریسینگ پوینت جابجا شد، در بیشتر فصل 2021 تلاش کرد تا با RB16B به سرعت کاملی برسد. در فینال ابوظبی، پرز توانست با نگه داشتن لوئیس همیلتون، نقش مکمل را ایفا کند و به ورشتپن اجازه داد تا فاصله را با راننده مرسدس کاهش دهد.

سرجیو پرز درباره فصل 2021 گفت:

فوق العاده فشرده و شدید بوده است. پشت صحنه کارهای زیادی انجام شده و فشار زیادی بوده.

وقتی در ردبول هستید فشار زیاد است و همه شما را تماشا می کنند، مشخصاً کاری که انجام می دهید برای یک راننده ردبول بسیار سخت تر بوده که بسیار قابل درک است.

آسان نبوده اما من را به سطح دیگری رسانده است، و داشتن مکس به عنوان هم تیمی، واقعاً شما را به سطوح جدیدی سوق می دهد. من در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌ام از آن لذت زیادی می‌برم، بسیار خوشحالم، و این مهمترین چیز است.

پرز درباره هم تیمیش، مکس ورشتپن نیز افزود:

او واقعاً خوب بوده و با ماشین یکی است. او در تعیین خط و مسابقات واقعاً خوب است.

او بسیار کامل و با تجربه است. فصلی که او پیش برده، بنظرم یک اسطوره بوده، واقعاً تأثیرگذار است و او را تحسین می‌کنیم.

فکر می‌کنم اصلی‌ترین چیزی که نداشتم این بود که دائماً 100% با ماشین باشم. (ثبات نداشتم)

باید سطحم را برای سال آینده بالا ببرم. و بله، امیدوارم همه ما بتوانیم به جلو برویم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فرمول یک و پدیده آیرودینامیکی Porpoising یا موج سواری