ساینز و لکلرک در فرمول1 2022 وضعیت برابری خواهند داشت


فراری (https://f1iran.com/tag/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c/) می‌گوید که کارلوس ساینز (https://f1iran.com/drivers/carlos-sainz/) و چارلز لکلرک (https://f1iran.com/drivers/charles-leclerc/) در سال آینده وضعیت برابری در تیم خواهند داشت، زیرا تیم برای بازگشت به مسیرهای پیروزی در فرمول1 (https://f1iran.com/) تلاش می‌کند. با توجه به اینکه این تیم...

فراری می‌گوید که کارلوس ساینز و چارلز لکلرک در سال آینده وضعیت برابری در تیم خواهند داشت، زیرا تیم برای بازگشت به مسیرهای پیروزی در فرمول1 تلاش می‌کند.

با توجه به اینکه این تیم مستقر در مارانلو در این فصل پس از مرسدس و ردبول سوم شده، امیدوار است که تغییر توسعه زودهنگام آنها به خودروی 2022، به کاهش فاصله آنها با صدر جدول کمک کند.

متیا بینوتو، مدیر فراری درباره وضعیت فصل 2022 گفت:

از نظر رانندگان، همانطور که اغلب گفته‌ایم، فکر می‌کنم این پیست که مشخص می کند.

اولویت همیشه تیم است، اما بدون شک، اگر آنها بتوانند برای یک مقام مهم در مسابقات قهرمانی رقابت کنند، این پیست خواهد بود که نشان می دهد چه کسی جلوتر است.

و گاهی اوقات، من فکر می کنم که این فقط در مورد استعداد راننده یا ظرفیت راننده نیست. یک راننده می‌تواند بسیار بدشانس باشد و با مشکلات قابلیت اطمینان یا تصادف روبرو شود.

بنابراین فکر نمی‌کنم در این مرحله به این چیزها نیازی داشته باشیم، و مطمئناً خط‌مشی رانده شماره یک یا شماره دو نخواهیم داشت. ما به سادگی آن را بر اساس موقعیت‌های موجود در هر زمان که وقتش باشد، مورد بحث قرار خواهیم داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس