نوع مدیریت شهید قاسم سلیمانی در جامعه نهادینه شود


نوع مدیریت شهید قاسم سلیمانی در جامعه نهادینه شود

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: نحوه مدیریت شهید قاسم سلیمانی به عنوان مدیریت جهادی در جامعه برای رشد و اعتلای کشور نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به دست مزدوران آمریکایی اظهار داشت: نحوه مدیریت جهادی، زندگی شهادت گونه و وفاداری به اصول اسلامی و انقلابی از بارزترین ویژگی های این شهید است.

وی اضافه کرد: نحوه مدیریت این شهید همه آن را به عنوان مدیریت جهادی می شناسیم لازمه توسعه و اعتلای ایران اسلامی است و همه باید آن را برای تحقق اهداف متعالی اسلام و انقلاب در جامعه نهادینه کنیم.

امام جمعه کیش در خصوص وفاداری این شهید به اصول اساسی نظام و فداکاری وی گفت: این ویژگی نشان از اهل تدبیر و عقلانیت وی بود که در تصمیم گیری روزهای سخت شجاعانه تصمیم می گرفت و همانند همرزمان شهید خود از جان خود برای این انقلاب گذشت.

وی با تسلیت دهه دوم ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: ایام عزاداری این حضرت باید به صورت عاشورایی برگزار شود و تمام شهر چهره عزابه خود بگیرد.

وی افزود: این حضرت با روشنگری خود در ایام فتنه صدر اسلام خدمت بزرگی را به عالم هستی و امت رسول گرامی اکرم (ص) کرد و بانوان نیز امروز نیز با تاسی گیری از این حضرت راه وی را در پیش بگیرند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به چالش های پیش روی بخش فرهنگ جزیره کیش خواستار حمایت بیشتر از سرمایه های فرهنگی جزیره به ویژه توسعه زیرساخت های آموزشی شد.

وی یادآور شد: علی رغم انتقادات وارده به بخش زیرساخت های آموزشی کیش تا کنون کاری از پیش نرفته و در آینده این مشکلات بیشتر نیز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول