امام جمعه پلدختر: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب تبیین شود


امام جمعه پلدختر: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب تبیین شود

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی امروز باید به عنوان یک مکتب در سطح عالی مطرح شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پلدختر با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی افزود: ولایتمداری، مردمداری، شجاعت، دیپلماسی سیاسی و نظامی، اخلاق و تقوا در وجود سردار سلیمانی قرار داشت که این می تواند برای همه الگو و اسوه باشد.

وی گفت: آنچه در خصوص حاج قاسم سلیمانی گفته شده تنها بخشی از زوایای زندگی این مرد بزرگ است چراکه خصائص برجسته و ویژه این شهید والامقام بسیار زیاد بود.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: وظیفه و مسوولیت همه ما در خصوص پاسداشت مقام و نشر آثار شهید سلیمانی و انتقال آن به نسل های آینده سنگین است بنابراین باید گام های محکمی در این زمینه برداشته شود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آویزان‌های فرهنگی، مشکل اصلی حوزه نشر هستند