مدیران باید همپای مردم رهرو مکتب سلیمانی باشند


مدیران باید همپای مردم رهرو مکتب سلیمانی باشند

کیش - ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مدیران و مسوولان باید برای تحقق مکتب شهید سلیمانی باید همپای مردم ایران اسلامی در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوایی لواسانی عصر شنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اشاره به اینکه در مسیر سعادت همواره مردم پیشتر از مسوولان حرکت می کنند اظهار داشت: این مدیران و مسوولان هستند که عقب مانده اند و باید برای تعالی انقلاب و ایران خود را به مردم برسانند.

وی اضافه کرد: بسیاری از مدیران از راه و روش شهید سلیمانی فاصله جدی دارند و برای اصلاح این امور باید تک تک مدیران هزینه بپردازند و با بی عدالتی و فساد مبارزه کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: معتقدم مردم الان گرفتار چالش های اقتصادی هستند و برای برون رفت از این مشکلات نیازمند شهیدان اقتصادی هستیم که جز با از خود گذشتی در راستای رفاه مردم شدنی نیست.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت