امام جمعه زنجان: حجت الاسلام موسوی مبلغ صادق و بی‌ادعای مکتب اهل بیت بود


امام جمعه زنجان: حجت الاسلام موسوی مبلغ صادق و بی‌ادعای مکتب اهل بیت بود

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حجت الاسلام موسوی(امام جمعه موقت زنجان) از صداقت و صفای باطن برخوردار و مبلغ صادق و بی ادعای مکتب اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر عالم ربانی، حجت الاسلام سید رضا موسوی طیبی که با حضور خیل علاقه مندان آن مرحوم از اقشار مختلف، علما و مسئولان استان در مسجد سید الشهدا(ع) برگزار شد، افزود: این عالم ربانی از همان وقایع شروع انقلاب اسلامی به صورت میدانی جزو همراهی کنندگان نهضت امام (ره) بود.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب، انقلابی بودن خوب است ولی هنر آن است که در دوران مبارزات که آوردن اسم امام راحل جرم محسوب می شد، در میدان مجاهدت باشی و حجت الاسلام موسوی از این زمره عالمان بود.
امام جمعه زنجان گفت: مرحوم حجت الاسلام موسوی جزو معدود نفراتی بود که قبل از انقلاب در نماز و مراسم شهدای انقلاب حاضر می شد و در خط مقدم بود.
وی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی به معنای واقعی کلمه عامل و منبرهایش برای مردم و جوانان بسیار سودمند و قابل استفاده بود.
به گزارس ایرنا در مراسم وداع با پیکر مطهر عالم ربانی، حجت الاسلام سید رضا موسوی اقشار مختلف مردم، علما، فرماندهان نظامی و انتظامی، شماری از مسوولان اجرایی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و علاقه مندان آن مرحوم شرکت داشتند.
پیکر امام جمعه موقت زنجان که روز دوشنبه در ۷۵ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت، پس از مراسم وداع به سمت بهشت زهرای زنجان تشییع و به خاک سپرده شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای سامانه پنل موسسه‌های خیریه به صورت پایلوت کشوری در زنجان