عملیات ساخت 1500 واحد مسکن روستایی مددجویان در هرمزگان آغاز شد


عملیات ساخت 1500 واحد مسکن روستایی مددجویان در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- عملیات ساخت یکهزار و 500 واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد هرمزگان امروز چهارشنبه با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسوولان استانی در بندرعباس آغاز شد.

محمد زهرایی در این مراسم که به صورت نمادین در روستای ایسین شهرستان بندرعباس برگزار شد، گفت: طرح یکهزار و ۵۰۰ واحدی مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد هرمزگان در مدت۲ سال با همکاری سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

وی بیان داشت: در مرحله نخست ۱۵۰ واحد مسکونی کلنگ زنی شد و مابقی واحدهای مسکونی نیز در دهه فجر امسال عملیات ساخت آن آغاز می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با هم افزایی دستگاه های مرتبط کیفیت این پروژه ساختمانی با مشخصات فنی و مهندسی باشد و مسکن امنی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شود.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این آیین اظهارداشت: این یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های روستایی و شهرهای کوچک زیر ۲۵ هزار نفر با زیربنای هر واحد ۵۰ مترمربع ساخته می شود.

جلیل تراهی افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی افزون بر ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه اختصاص داده شده است.

وی در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه های مختلف حمایتی نیازمندان، یادآورشد: از جمله تعامل کمیته امداد و مجموعه بسیج سازندگی استان که در چند سال اخیر اتفاق افتاده است می توان به رزمایش کمک های مومنانه و پویش های ایران مهربان، اطعام حسینی، اطعام مهدوی و غیره اشاره کرد.




فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!