ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد


ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) از روز چهارشنبه به...
ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) از روز چهارشنبه به مدت سه شب در مرکز اسلامی امام علی(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اسلامی امام علی(ع)»، به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، ویژه برنامه ای در مرکز اسلامی امام علی(ع) برگزار می شود.

مجلس سوگواری ایام فاطمیه از روز چهارشنبه 5 ژانویه ساعت 18:00 در مصلای مرکز آغاز می شود که به مدت 3 شب و تا روز جمعه 7 ژانویه 2022 ادامه خواهد یافت.

برنامه ها شامل تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س)، سخنرانی، عزاداری و مرثیه سرایی و پذیرایی شام خواهد بود.

سخنران مراسم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محسن طباطبایی و مرثیه سرا، ذاکر اهل بیت (ع) جناب آقای حاج علی مصلّایی خواهند بود.

همچنین مجلس عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به زبان سوئدی، روزهای شنبه و یکشنبه برابر با 7 و 8 ژانویه 2022 و از ساعت 18:30 در مصلای مرکز برگزار خواهد شد.

از عموم عاشقان و شیفتگان حضرت صدیقه طاهره (س)؛ دخت گرامی رسول مکرم اسلام (ص) و به ویژه از مسلمانان مقیم در شهر استکهلم دعوت می شود تا با حضور خویش در مراسم عزاداری، احیاگر ارزش ها و آیین های اصیل اسلامی باشند.

به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم و پذیرایی شایسته تر از عزاداران فاطمی، مرکز آمادگی خود برای دریافت نذورات شما عزیزان را اعلام می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت نذورات، کمک ها و هدایای مالی خویش، لطفا اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/43
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید