مسوولان پیگیر مشکلات مردم سیلزده سیستان و بلوچستان باشند


مسوولان پیگیر مشکلات مردم سیلزده سیستان و بلوچستان باشند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه دلگان گفت: مسوولان در ایام سیل باید بیشتر به فکر مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان بویژه مردم این شهرستان باشند.

به گزارش ایرنا حجت السلام عظیم بامری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دلگان اظهار داشت: باوجود اینکه بارندگی های بسیار خوبی را در استان شاهد بودیم ولی در برخی از مناطق از جمله شهرستان دلگان مشکلات زیادی در حوزه راه‌ها ایجاد شده است.

وی قطعی مسیرهای ارتباطی دلگان به جلگه و دلگان به هودیان و همچنین دلگان به رودبار و ایرانشهر را یکی از مشکلات اساسی مردم عنوان کرد و افزود: در شان و منزلت مردم نیست که با کوچکترین بارندگی محورهای مواصلاتی این شهرستان با سایر شهرهای استان و کشور قطع شود.

امام جمعه دلگان با اشاره به قطع محور دهستان هودیان به این شهر گفت: متاسفانه با وجود گذشت پنج روز از بارندگی‌های اخیر هنوز شاهد مسدود شدن برخی از محورها ازجمله محور دهستان با پنج هزار نفر جمعیت هستیم

وی وضعیت اختصاص اعتبارات استانی به حوزه راه دلگان را ضعیف دانست و اظهارداشت: از آنجاییکه این شهرستان شاه راه اصلی اتصال دریای چابهار به بندرعباس است لذا میزان اعتبارات به این شهرستان در حد بسیار ضعیفی است لذا انتظار مردم از مسوولان استانی توجه بیشتر به زیرساخت های حوزه راه در این شهرستان است.

حجت الاسلام بامری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی مردم پرداخت و گفت: داشتن تقوا و عمل صالح یکی از نشانه‌های بارز مومنین واقعی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سه محوطه جدید باستانی در حریم شهرسوخته کشف شد