49 مدرسه حاشیه راه‌های خراسان شمالی ایمن‌سازی شد 


49 مدرسه حاشیه راه‌های خراسان شمالی ایمن‌سازی شد 

بجنورد- ایرنا-  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال طرح ایمن‌سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه جاده‌ها در 49 باب آموزشگاه روستایی استان اجرا شد.

جعفر شهامت روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده ها به ۲ صورت آموزشی و فیزیکی انجام می شود که ایمن سازی فیزیکی در هفت مدرسه و ایمن سازی آموزشی در ۴۲ مدرسه حاشیه راه های استان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی فیزیکی شامل اقداماتی همچون آرام سازی ترافیک و ایمن کردن عبور و مرور دانش آموزان است و ایمن سازی آموزشی هم شامل ارائه آموزش و تجهیزات و اقلام کمک آموزشی لازم به دانش آموزان می شود.

شهامت با بیان اینکه ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه های استان هزینه شده است اظهار داشت: امسال با اجرای اقدامات مربوط به ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها، چهار هزار و ۹۶۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود و البته معلمان و مدیران مدارس هم در اجرای آن مشارکت دارند.

از سال ۹۳ تا کنون ایمن سازی فیزیکی در حدود ۸۰ مدرسه و ایمن سازی آموزشی در بیش از ۱۰۰ مدرسه حاشیه جاده های استان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۹۰ مدرسه خراسان شمالی در حاشیه جاده های استان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آداب و رسوم غلط ازدواج را سخت کرده است