سرمربی تیم بانوان گرگان: اشتباهات داوری در برخی مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان فاحش است


گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان از اشتباهات فاحش...
گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان از اشتباهات فاحش داوری در دیدار روز گذشته تیمش برابر تیم پالایش نفت آبادان گلایه کرد و گفت که داوران نقش زیادی در پیروزی حریف داشتند.

نیکا بیک‌لیک‌لی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سوت‌های اشتباه یکی از این داوران از اواخر کوارتر دوم شروع شد و در کوارتر سوم به اوج رسید بطوری که تیم ما در کمتر از سه دقیقه در آغاز کوارتر سوم با محدودیت خطای تیمی مواجه شد و از این طریق پنالتی‌های زیادی نصیب حریف آبادانی گردید.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مسابقه رفت از دور اول پلی‌آف لیگ‌ برتر کشور شامگاه جمعه در تهران با تتیجه ۸۲ بر ۶۶ مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: پریسا کرمی امتیازآورترین بازیکن دور مقدماتی و مریم حبیبی‌زاده دومین بازیکن پرریباند دور مقدماتی در ابتدای کوارتر سوم به دلیل نزدیک شدن به محدودیت خطای انفرادی از ترکیب کنار گذاشته شدند و نیلوفر مفیدی کاپیتان تیم ما در کوارتر دوم از بازی اخراج شد و اینگونه ۷۰ درصد تیم از کار افتاد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی ابتدای فصل‌ نتوانستیم مثل پالایش نفت، شیمیدر و بهمن یارگیری کنیم و به همین دلیل فاصله بازیکنان ذخیره با ترکیب اصلی ما زیاد است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با تمجید از بازیکنانش گفت: بازی قابل قبولی ارائه کردیم اما یک‌ سری اتفاقات مانند سوت های اشتباه داوران از اختیار ما خارج است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در خصوص روند برگزاری لیگ‌ امسال گفت: قضاوت‌های این فصل ضعیف‌تر از فصل قبل بود.

بیک‌لیک‌لی افزود: همانطور که به مسئولین شورا و شهرداری گرگان وعده داده بودیم، در جمع هشت تیم قرار گرفتیم و البته تلاش خواهیم کرد در جمع چهار تیم قرار بگیریم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید