رئیس دانشگاه پیام نور واحد قم معارفه شد


رئیس دانشگاه پیام نور واحد قم معارفه شد

قم - ایرنا - در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه پیام نور قم، حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده عضو هیات علمی این دانشگاه و رئیس سابق واحد کهک، به عنوان رئیس جدید پیام نور استان معرفی شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور قم، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌‎های دانشگاه پیام نور در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: از نکته‌های مهم در گرفتن سِمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.

محمد جمال زاده افزود: به گفته امام راحل دانشگاه مبدا تمام تحول‌ها و مقدرات کشور است که این بار معنایی وسیعی دارد و نشان از کارکرد بسیار بالای دانشگاه است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه برای کشور همه چیز است و دو بعد شاخص زندگی آینده، پویایی و رشد همچنین اهتمام به تربیت اخلاقی و دینی به شمار می‌رود.

معاون دانشگاه پیام نور با بیان اینکه قم دارای ظرفیت‌های بالایی است گفت: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به حضور حرم حضرت معصومه، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد از این رو با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان در الگوسازی و تربیت نقش موفقی ایفا کرد.

گزارش حاکیست: اکبرزاده پیش از این در سِمت‌های ریاست دانشگاه پیام نور استان، معاون استان، ریاست مرکز و واحد و مدیر گروه معارف اسلامی مشغول فعالیت بود./


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازدید رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی از فعالیت‌های ست...