یک هزار و 673 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی رسید


یک هزار و 673 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی رسید

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به استقبال از جشنواره بیست و هفتم شعر رضوی 1400 گفت: یک هزار و 673 اثر به دبیرخانه دائمی این جشنواره در کرمان ارسال شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده افزود: از این تعداد ۸۳۱ اثر در بخش کلاسیک، ۴۱۷ اثر در بخش سپید، ۲۱۴ اثر در بخش ترانه و ۲۱۱ اثر در بخش ویژه‌ دانشجویی ارسال شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود تقریبا از همه‌ استان‌های کشور اثر به دبیرخانه‌ جشنواره رضوی رسیده است، اما بیشترین آثار مربوط به استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و تهران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: بیست‌ و هفتمین جشنواره ملی شعر رضوی روزهای دوم و سوم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در کرمان به عنوان خاستگاه این جشنواره‌ی آیینی با حضور برگزیدگان و میهمانان کشوری و استانی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوران جشنواره از شاعران و اساتید استانی و ملی هستند افزود: شهرام پارسامطلق، محسن کاشانی و ناصر محسنی‌نیا، قربان ولی و محمد سلمانی داوری بخش رقابتی و نهایی جشنواره بیست و هفتم شعر رضوی را بر عهده دارند و دبیری این دوره از جشنواره ملی شعر رضوی بر عهده حامد حسینخانی از اساتید و شاعران برتر استان کرمان است.

علیزاده گفت: جشنواره شعر رضوی هر ساله در دهه کرامت برگزار می شد، اما امسال به دلیل شرایط کرونا تقویم برنامه های اجرایی بنیاد امام رضا (ع) تغییر کرد و به بهمن ماه موکول شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 درصد مبتلایان امیکرون در کرمان اطفال هستند