اکیپ حوادث و اتفاقات آبفا کرمانشاه در آماده‌باش کامل است


اکیپ حوادث و اتفاقات آبفا کرمانشاه در آماده‌باش کامل است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در تمام شهرستان‌ها اکیپ حوادث و اتفاقات این شرکت به صورت شبانه‌روزی آماده باش کامل جهت ارائه خدمات هستند.

« علیرضا کاکاوند» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در هفته اخیر شاهد بارش های خوبی در شهرستان های استان بودیم، افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی قبل از شروع بارش ها ، جلسات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با حضور معاونین و مدیران امورات تابعه شرکت برگزار گردید.

او گفت: اکیپ های حوادث و اتفاقات در تمام شهرستان ها به حالت آماده باش کامل در آمدند و در محل کار حضور داشتند و در حد امکان از بروز هر گونه قطعی آب برای هم استانیان تدابیری اندیشیده شد و معاونین و مدیران موظف به سرکشی از چاه ها و مخازن و تاسیسات داخلی شدند و پیمایش خطوط انتقال آب در برنامه قرار گرفت و همین امر باعث شد که به لطف خدا و همت همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شاهد کمترین قطع آب شرب در سطح استان باشیم.

کاکاوند در ادامه افزود: متاسفانه در برخی از روستاها از جمله تعدادی از روستاهای شهرستان های اورامانات جاده دسترسی به مخازن و یا ایستگاه‌های پمپاژ بسته شد و این مساله کار را برای خدمات مطلوب دشوار کرد که همکاران ما در این شهرستان ها بازگشایی مسیر دسترسی به تاسیسات را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه اکثر چاه ها به مدار بهره برداری برگشته و از قطع آب جلوگیری بعمل آمد.

وی از مردم خواست که هرگونه قطعی آب و حوادث و اتفاقات آبفا را با شماره تلفن ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در میان بگذارند که همکاران ما بتوانند در اولین فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی ، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

این استان ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)