فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم


فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که اکنون به هیچ وجه تمایل ندارید در گفتگوها و فعالیت های سطحی و بی مورد شرکت کنید، زیرا به نظرتان این چیزها شما را از پرداختن به امور ارزشمند بازمی دارد. امروز هم یکی از آن روزهایی است که فشار زندگی بالاست اما نمی خواهید که خودتان دستی در این فرآیند داشته باشید. اعمال کنترل ممکن است در نهایت به همان چیزی ختم شود که می خواهید از آن فرار کنید. به شما توصیه می شود که آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد نمی خواهید بگذارید که احساسات تان بین شما و آرزوهای تان قرار بگیرد اما رویاهای تان ممکن است شما را به جایی که نباید بکشانند. خوشبختانه این قابلیت را دارید که رویاهای غیر واقعی خود را زیر سوال ببرید، آنها را به بحث بگذارید و از دیگران نظر خواهی کنید. باید به اندازه کافی اطلاعات جمع کنید تا هم کارآمدی تان زیاد شود و هم در طولانی مدت موفق تر شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز تصمیم دارید که در موقعیت های پیچیده سریع وارد عمل شوید، حتی اگر برنامه از پیش تعیین شده ای نداشته باشید. البته از آن آدم هایی نیستید که بی فکر عمل می کنند اما امروز طوری شده که ممکن است بدون در نظر گرفتن پیامد یک چیز نسبت به آن واکنش سریع نشان دهید. گاهی بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا انتخاب های تان را اولویت بندی کنید. تصمیم گیری های مهم را به زمانی اختصاص دهید که بتوانید به عواقب کارتان هم فکر کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دوست دارید روی خبرهای خوش تمرکز کنید و کاری به احساسات نامطمئن نداشته باشید. حتی اگر ذهن تان مدام به ترس های ناگفته درون تان برگشت، باز هم باید روی عوامل مثبت تمرکز کنید. حق دارید که نگران باشید اما اگر فکر کنید به تنهایی می توانید از پس همه مشکلات بربیایید. فقط همه چیز بدتر خواهد شد. برای این که به تحولات پایدار دست پیدا کنید باید راه تعامل با دیگران را باز بگذارید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز به راحتی نمی توانید ابراز تاسف کنید، اما باید یاد بگیرید که همیشه نمی شود کاملا خوب و عالی بود. خیلی مهم است که بدانید هنوز هم باید در زمینه هایی پیشرفت کنید. اگر امروز جایی مجبور به عذرخواهی شدید، این عذرخواهی باید از ته دل تان باشد و نه فقط به حرف. برای این که با احساسات تان عجین شوید باید لحظه ای صبر کنید و پیام های ظریفی را که پشت کلمات بی پایان نهفته است بشنوید. شاید عجیب به نظر برسد اما اگر قبول کنید که شما هم یک جاهایی اشتباه می کنید، شما را به دیگران نزدیک تر خواهد کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که شما حتی اگر بخواهید اتفاقات خوبی که رخ داده را باور کنید، نمی‌توانید به احساس خود اطمینان کنید. حتی شاید با تغییرات جدیدی که در زندگی تان رخ داده مقابله کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی معقول و منطقی را دوست ندارید بلکه شما چون هیجان را تجربه کرده‌اید، چون می‌ترسید زندگی‌تان خسته کننده شود. در جستجوی ثبات و یکنواختی نیستید. سعی کنید بدون داشتن زندگی یکنواخت آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید هم اکنون وقت این رسیده که قدری از فعالیت‌های روزانه خود کم کرده و آرام تر کار کنید. به جای اینکه سریع کار جدیدی را شروع کنید، کمی‌ صبر کرده و ببینید هفته‌های گذشته را چگونه گذراندید و بر اساس تجربیات گذشته آینده خود را پایه ریزی کنید. فراموش نکنید تلاش‌های کوچک اما اساسی خیلی بهتر از اقدامات بزرگ اما بدون پایه و اساس هستند.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملا آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام‌تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه‌های تان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی‌کنید بیشتر در کارهایتان موفق می‌شوید و نتایج بهتری می‌گیرید.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرف هایی که بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. کمی ‌درد دل کردن کمک تان می‌کند تا حس بهتری پیدا کرده و همچنین سعی کنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

در فال روزانه شما آمده است حتی اگر دیگران به شما بگویند که دارید کار درست را انجام می دهید، باز هم این گفته آنها شما را قانع نخواهد کرد. یکی از مشکلات امروزتان این است که در هر تصمیمی دچار تردید می شوید و خرابی به بار می آورید. از یک دید شخصی به این قضیه نگاه نکنید، بهتر است همه چیز را بی طرف بررسی کنید. خودتان را بخشی از فرآیند برزگتری که در جریان است ببینید تا کمتر احساس تنهایی کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که اکنون احساس می کنید هر چیزی که بیفرینید حتی اگر کاربردی نباشد حتما از نظر زیبایی شناختی کامل است. اما به شما توصیه می شود که کارهای خود را با توجه به نظرات دیگران ارزش یابی کنید. حتی اگر با نقدهای تند و تیز مواجه شدید اشکالی ندارد، زیرا از همین نقدها می توانید درس های مهمی بگیرید. برای این که بفهمید چه چیزهایی ممکن است باید آنها را انجام دهید و ببینید چه می شود.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 4 بهمن ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد خودتان را بی خیالی زده اید و با خود می گویید این مشکلات که چیزی نیست؛ فلانی مشکلات خیلی بزرگتری دارد. این طرز تفکر کاملا اشتباه است و این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که "هرکه بامش بیش برفش بیشتر"پس مشکلات تان را کم اهمیت نشمرید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال حافظ متولدین هر ماه / اول نیت کن ... !