برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند


برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته سوم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هفته سوم کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۵۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان مسافت ۹ کورس این رقابت ها را یکهزار و ۴۰۰ متر عنوان کرد و گفت: در کورس اول این پیکارها اسب‌های پادشاه ال شویرد، پرنسس قاطع و پیکار گلجویی اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های پیروز نور، پایور خان فلاح و پریمون‌دشتی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در کورس سوم این پیکارها اسب های اسد لویمی، بیداد پارسه و بحرین کعبی اول تا سوم شدند و در کورس چهارم اسب های اوا ایساتیس، بنیتا خاکسار و بلوچ مجرب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

برون اظهارداشت: در کورس پنجم نیز اسب های بوگاتی جونیور، بلاستیکHD و بهنوش گراتیس عنوان های برتر را کسب کردند و در کورس ششم نیز اسب‌های الکس اتابک، پری ویس بزن و باتان نقدی اول تا سوم شدند.

وی افزود: در کورس هفتم مسابقات اسب های المرام کمالی، پیر بابا سردار و آی گل اطلسی، در کورس هشتم اسب های برنا رجبی، یاسر خان و امیر خوزستان و در کورس نهم اسب‌های یکتاز حسین اباد، الشموس جی کی و اران پارسیا اول تا سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری استان با بیان اینکه خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب های اصلی کشور است، گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال مسابقات دیگری در استان برگزار کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


(تصاویر) کورس اسبدوانی بهاره بجنورد